اعزام دانشجو به کشور کلمبیا

بسیاری از افراد جهت مهاجرت به کشور کلمبیا معمولا از طریق تحصیل در کلمبیا اقدام می کنند . به طور کلی می توان پس از پذیرش و اقامت تحصیلی در کلمبیا نسبت به اخذ تابعیت و شهروندی کشور کلمبیا اقدام کرد . اعزام دانشجو به کشور کلمبیا و تحصیل در کلمبیا می تواند گزینه بسیار خوبی برای دانشجویان بین المللی باشد، . زبان رسمی کشور کلمبیا ، اسپانیایی می باشد اما برخی از دانشگاه ها دوره هایی به زبان انگلیسی نیز ارائه می دهند . تعداد دانشگاه هایی که دوره های دو زبانه ارائه می دهند ، در کشور کلمبیا زیاد نمی باشد و این امر باعث شده دانشجویان بین المللی شانس بالایی برای اخذ پذیرش در این دوره ها نداشته باشند . دانشجویان بین المللی در کشور کلمبیا از بیمه دانشجویی با پرداخت کمترین مبلغ برخوردار می شوند و این موضوع امنیت خاطر بیشتری برای دانشجویان بین المللی در کشور کلمبیا فراهم می کند . تحصیل گروه پزشکی در کلمبیا به دانشجویان بین المللی توصیه نمی شود زیرا این نوع رشته ها در دانشگاه های دولتی کشور کلمبیا به زبان اسپانیایی تدریس می شود و عدم تسلط به این زبان هم از لحاظ گذراندن دوره آموزشی و هم معادل سازی مدرک در سایر کشورها مشکل ساز خواهد بود .

برای اقامت و تابعیت در کلمبیا روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در کلمبیا ” را مطالعه فرمایید .

اعزام دانشجو به کشور کلمبیا مزایای اعزام دانشجو به کشور کلمبیا

مزایای اعزام دانشجو به کشور کلمبیا و تحصیل در کلمبیا به شرح زیر می باشد :

  • کلمبیا کشوری چند قومی و چند فرهنگی می باشد .
  • رتبه بالای دانشگاه های کلمبیا
  • محیطی بسیار مناسب برای یادگیری زبان اسپانیایی در کشور کلمبیا
  • سیستم آموزشی دو زبانه و ارائه بسیاری از برنامه های دوره کارشناسی ارشد و دکترا به زبان انگلیسی
  • تنوع دوره های آموزشی در دانشگاهها و مؤسسات آموزشی در کشور کلمبیا
  • هزینه پایین تحصیل و زندگی در کشور کلمبیا
اعزام دانشجو به کشور کلمبیا

اعزام دانشجو به کشور کلمبیا

اعزام دانشجو به کشور کلمبیا اعزام دانش آموز به کشور کلمبیا

آموزش و پرورش کلمبیا شامل یک سیستم ۱۱ ساله ابتدایی و متوسطه می باشد که متشکل از ۵ سال دوره ابتدایی، ۴ سال دوره متوسطه و ۲ سال دبیرستان به عنوان دوره پیش از دانشگاه و سه سطح دوره دانشگاهی (کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا) و دوره های غیر دانشگاهی تکنسین و تکنولوژیست ارائه شده در مؤسسات فنی و حرفه ای است . آموزش ابتدایی و رایگان برای همه دانش آموزان در سنین ۵ تا ۱۵ سال صورت می گیرد و زبان آموزش در کلمبیا اسپانیایی می باشد اما در سال ۲۰۰۴ میلادی آموزش دو زبانه در سیستم آموزش ترویج شد. آموزش ابتدایی در کشور کلمبیا در سن ۶ سالگی آغاز می شود و برنامه های  آموزشی توسط آموزش و پرورش در هر سال اعلام می شود که عبارتند از : علوم طبیعی و محیط زیست، تاریخ، جغرافیا، علوم اجتماعی، هنر، اخلاق، تربیت بدنی و ورزش، زبان اسپانیایی و زبان خارجی، مطالعات دینی، ریاضیات و علوم علوم انسانی . آموزش متوسطه در کشور کلمبیا ۶ ساله می باشد و به دو دوره تقسیم می شود که دوره اول ۴ ساله است و اکثر دانش آموزان در سن ۱۱ سالگی وارد این دوره می شوند و دوره دوم ۲ ساله می باشد که برای دانش آموزان ۱۵ تا ۱۶ سال در نظر گرفته شده است. پس از پایان دوره متوسطه دانش آموزان موفق به اخذ مدرک دیپلم می شوند و با قبولی در آزمون پیشرفت تحصیلی که در هر سال ۲ بار برگزار می شود اجازه ورود به دانشگاه خواهند داشت.

در مقاله ” تحصیل در کلمبیا ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در کلمبیا اطلاعات کسب کنید .

اعزام دانشجو به کشور کلمبیا – شرایط اعزام دانشجو به کشور کلمبیا

موسسات آموزش عالی و دانشگاه های کشور کلمبیا به صورت دولتی و خصوصی اداره می شوند و هزینه تحصیل در مؤسسات دولتی در هر ترم حدود ۹۷۰ دلار و هزینه هر ترم در مؤسسات خصوصی ۱۰۰۰ تا ۵۰۰۰ دلار است. هزینه زندگی دانشجویی در کلمبیا ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار ماهیانه نسبت به شهر و نوع مسکن متغیر می باشد . مؤسسات آموزش عالی و دانشگاه های کلمبیا. ه است. دوره های دانشگاهی در کشور کلمبیا شامل دو ترم در سال است : ترم A از ماه فوریه تا ژوئن و ترم B از ماه جولای تا نوامبر است. ویزای موقت دانشجویی کلمبیا TE  نهایتأ به مدت یک سال صادر می شود و دانشجویان برای اخذ این ویزای می بایست ثبت نام در یک مؤسسه یا دانشگاه را اثبات کنند.

اعزام دانشجو به کشور کلمبیا دانشگاه های کلمبیا جهت اعزام دانشجو به کشور کلمبیا

دانشگاه های کلمبیا جهت اعزام دانشجو به کشور کلمبیا به شرح زیر می باشد :

  • دانشگاه Los Andes کلمبیا
  • دانشگاه ملی de Colombia کلمبیا
  • دانشگاه de Antioquia کشور کلمبیا
  • دانشگاه Pontificia کلمبیا

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به کلمبیا شرکت آتیه آفرینان ایرانیان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به کلمبیا ” بیاندازید.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
اعزام دانشجو به کشور لتونی اعزام دانشجو به کشور لتونی

اعزام دانشجو به کشور لتونی کشور لتونی از جمله کشورهای اروپایی است و اعزام دانشجو به کشور لت...

اعزام دانشجو به کشور بلژیک اعزام دانشجو به کشور بلژیک

اعزام دانشجو به کشور بلژیک کشور بلژیک در غرب اروپا واقع است و پایتخت آن بروکسل می باشد . اعز...

اعزام دانشجو به کشور نروژ اعزام دانشجو به کشور نروژ

مهاجرت به نروژ و تحصیل در این کشور مورد توجه افراد بسیاری است که علاقمند به تحصیل در دانشگا...

نظرات کاربران
Call Now Button