کشور کره جنوبی در شرق آسیا قرار گرفته است و دارای دانشگاه های معتبری در سطح جهان می باشد از این رو در زمینه اعزام دانشجو به کشور کره جنوبی مقاله ای را آماده نموده ایم تا افرادی که علاقه مند به مهاجرت از طریق تحصیل به کره جنوبی هستند اطلاعات مفیدی را کسب نمایند. در کره جنوبی تدریس به دو زبان انگلیسی و کره ای انجام می گیرد. اما برای پذیرش در دانشگاه های این کشور لازم است در آزمون های ورودی شرکت نمایید . برای این منظور می بایست درخواست خود را به دانشگاه ارسال کنید. بعد از ارزیابی و تایید شدن صلاحیت شما می توانید وارد مرحله آزمون شوید. بعد از اینکه این مرحله را نیز با موفقیت پشت سر گذاشتید می توانید برای ویزای تحصیلی کره جنوبی اقدام نمایید. لازم به ذکر است برای تحصیل در دانشگاه های این کشور می بایست شهریه بپردازید . هزینه های زندگی دانشجویی به عوامل مختلفی از جمله اینکه دانشجو قصد دارد در خوابگاه زندگی کند و یا اینکه خانه دانشجویی داشته باشد، بستگی دارد. همچنین سبک زندگی یک دانشجو بسیار در میزان هزینه های ماهیانه تعیین کننده خواهد بود.

یکی از روش های مهاجرت به کره جنوبی از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به کره جنوبی ” اطلاعات کسب کنید.

اعزام دانشجو به کشور کره جنوبی
اعزام دانشجو به کشور کره جنوبی

اعزام دانشجو به کشور کره جنوبی – اعزام دانشجو به کره جنوبی در مقطع کارشناسی

برای اعزام دانشجو به کشور کره جنوبی در مقاطع مختلفی می توان اقدام نمود که یکی از آنها لیسانس است . تحصیل در این سطح ۴ ساله است و دانشجویان به دو زبان کره ای و انگلیسی می توانند ادامه تحصیل دهند. قبل از ورود به دانشگاه دوره مقدماتی وجود دارد که باید آن را با موفقیت پشت سر بگذارید. برای تحصیل به هر زبانی که بخواهید باید مدرک معتبر آنرا داشته باشید. نکته مهم درباره این سطح اجازه کار به مدت ۲۰ ساعت در هفته است تا بتوانید بخشی از هزینه های خود را پوشش دهید.

اعزام دانشجو به کشور کره جنوبی – اعزام دانشجو به کره جنوبی در مقطع کارشناسی ارشد

در مقطع کارشناسی ارشد نیز امکان تحصیل در کره جنوبی وجود دارد و تحصیل در این مقطع دو سال است. تحصیل به زبان انگلیسی در رشته های متفاوتی در این مقطع امکان پذیر است و نیازمند آن است که بتوانید مدرک تافل و یا آیلتس معادل 6.5 را ارائه دهید. دانشجویان در این مقطع تا 20 ساعت در هفته اجاره کار دارند. لازم به ذکر است دانشجویان باید نامه پذیرشی از سوی دانشگاه داشته باشند و البته تمکن مالی برای ادامه تحصیل در این کشور و برای تحصیل به زبان کره ای حداثل در سطح ۳ باید مدرک زبان کره ای داشته باشید.

اعزام دانشجو به کشور کره جنوبی – اعزام دانشجو به کره جنوبی در مقطع دکترا

برای تحصیل دکترا در کره جنوبی باید بتوانید با استاد راهنما و دانشگاه مربوطه ارتباط لازم را داشته باشید و مقالات علمی چاپ شده و ISI در رزومه خود داشته باشید . هرچه سابقه تحصیلی شما پر بارتر باشد و کتاب و مقاله بیشتری داشته باشید شرایط پذیرش بهتر است و البته شانس پذیرش در این مقطع را خواهید داشت. برای مدرک زبان نیز حداقل به آیلتس ۷ نیاز دارید . این سطح نیز ۳ تا ۴ سال زمان می برد و باید پایان نامه شما تایید شود.

اعزام دانشجو به کره جنوبی در مقطع دکترا
اعزام دانشجو به کره جنوبی در مقطع دکترا

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در کره جنوبی ” را مطالعه فرمایید.

اعزام دانشجو به کشور کره جنوبی – دانشگاه های برتر برای اعزام دانشجو در کشور کره جنوبی

در اینجا لیستی از دانشگاه هایی که مورد تایید وزارت علوم قرار دارند و حتی از بهترین دانشگاه های این کشورند را مشاهده می نمایید پذیرش در این دانشگاه ها می تواند شرایط بسیار عالی برای آینده شما باشد زیرا مدارک این دانشگاه ها در سراسر دنیا پذیرفته شده است.

  • Seoul National University
  • Sungkyunkwan University
  • Yonsei University
  • KAIST – Korea Advanced Institute of Science & Technology
  • Korea University
  • Pohang University of Science And Technology (POSTECH)

اعزام دانشجو به کشور کره جنوبی – بورسیه های تحصیلی در کره جنوبی

دریافت بورسیه در دکترا بیش از سایر مقاطع امکان پذیر است . بورسیه های گوناگونی نیز در این کشور وجود دارد ریافت این بورسیه در مقطع لیسانس، فوق لیسانس و دکتری امکان پذیر است که باید حتما دانشجو مقطع تحصیلی قبلی اش را در کره جنوبی گذرانده باشد. سالیانه 170 دانشجو در مقطع لیسانس و 700 دانشج در مقطع فوق لیسانس برای این نوع بورسیه سهمیه دارند. شخص باید مدرک زبان کره ای TOPIK را در سطح 5 داشته باشد. دانشجویان مقطع لیسانس نباید بالاتر از 25 سال و دانشجویان متقاضی تحصیل در مقطع فوق لیسانس، نباید سنی بیش از 40 سال داشته باشند. مثلا دانشگاه های چوسان و یونسی و SNUAC بورسیه هایی را به دانشجویان با شرایط لازم اعطا می نمایند.

برای اقامت و تابعیت در کره جنوبی روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در کره جنوبی ” را مطالعه فرمایید.

بورسیه های تحصیلی در کره جنوبی
بورسیه های تحصیلی در کره جنوبی

اعزام دانشجو به کشور کره جنوبی – مدارک لازم برای اعزام دانشجو به کره جنوبی

برای پذیرش در دانشگاه ها لازم است مدارکی را ارائه نمایید که در اینجا برخی از این مدارک را آورده ایم:

  • پاسپورت معتبر
  • عکس جدید
  • ترجمه مدارک تحصیلی قبلی و ریزنمرات
  • مدارک زبان کره ای یا انگلیسی
  • رزومه تحصیلی
  • نامه پذیرش از سوی دانشگاه
  • بیمه نامه
  • اثبات تمکن مالی برای تحصیل در کره جنوبی

گروه آتیه آفرینان ایرانیان  – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
اعزام دانشجو به کشور لتونی اعزام دانشجو به کشور لتونی

اعزام دانشجو به کشور لتونی کشور لتونی از جمله کشورهای اروپایی است و اعزام دانشجو به کشور لت...

اعزام دانشجو به کشور بلژیک اعزام دانشجو به کشور بلژیک

اعزام دانشجو به کشور بلژیک کشور بلژیک در غرب اروپا واقع است و پایتخت آن بروکسل می باشد . اعز...

اعزام دانشجو به کشور نروژ اعزام دانشجو به کشور نروژ

مهاجرت به نروژ و تحصیل در این کشور مورد توجه افراد بسیاری است که علاقمند به تحصیل در دانشگا...

نظرات کاربران
Call Now Button