امروزه ادامه تحصیل در مجارستان و اعزام دانشجو به کشور مجارستان طرفداران بسیاری را دارد و هدف بزرگ بسیاری از افراد می باشد که قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارند . کشور مجارستان نیز گزینه بسیار خوبی برای تحصیل است زیرا این کشور دانشگاه های بسیار معتبر در جهان و سیستم آموزشی قوی در دنیا است . علاوه بر این از دیگر مزایای تحصیل در مجارستان می توان به هزینه پایین تحصیل در این کشور اشاره کرد . این مقاله توسط مشاورین ارشد موسسه آتیه آفرینان ایرانیان برای افرادی که کشور مجارستان را به عنوان گزینه ای خوب انتخاب کرده اند و قصد تحصیل دارند ، گردآوری شده است و افراد با چگونگی شرایط اعزام دانشجو به کشور مجارستان و شرایط تحصیلی آشنا می کند .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به مجارستان شرکت آتیه آفرینان ایرانیان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به مجارستان ” بیاندازید.

در این کشور افراد زیادی سالانه در مقاطع مختلف از سایر نقاط دنیا در حال تحصیل هستند و فرد متقاضی برای تحصیل کارشناسی در مجارستان می بایست مدرک دیپلم را دارا باشد و دانشجویان در این مقطع اجازه 10 ساعت کار در هفته را دارند و حقوق آن ها در طول هفته در حدود ۱۶۰ تا ۲۰۰ یورو می باشد . تحصیل کارشناسی ارشد در مجارستان نیازمند داشتن مدرک کارشناسی می باشد و این مقطع در حدود ۲ سال طول می کشد و ساعات کاری در این مقطع ۲۰ساعت در هفته است. برای تحصیل دکترا در مجارستان دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد الزامی است ساعات کاری در این مقطع بیشتر از دو مقطع قبلی بوده و در حدود ۳۰ ساعت در هفته است. همچنین افرادی که خواهان ادامه تحصیل پزشکی در مجارستان هستند باید بدانند بهترین کشور را برای تحصیل انتخاب کرده اند زیرا مجارستان در زمینه های پزشکی، مهندسی و دیگر رشته ها دانشگاه های بسیار معتبری داشته و هزینه های تحصیلی کمی نیز دارد.

اعزام دانشجو  به کشور مجارستان شرایط اعزام دانشجو  به کشور مجارستان

شرایط اعزام دانشجو  به کشور مجارستان عبارتند از :

  • داشتن مدرک زبان انگلیسی جهت اعزام دانشجو به کشور مجارستان الزامی است زیرا زبان تحصیل در برخی دانشگاه های این کشور و در مقاطع مختلف انگلیسی بوده بنابراین شرط اصلی محسوب می شود.
  • داشتن اطلاعات کافی و سابقه تحصیلی عالی از دیگر شرایط اعزام دانشجو به کشور مجارستان می باشد و برای ورود به تمامی دانشگاه های مجارستان می بایست آزمون داده شود که به آزمون ورودی مرسوم است.
  • عدم محدودیت سنی نسبی برای اخذ پذیرش از دانشگاه های مجارستان

اعزام دانشجو  به کشور مجارستان – هزینه تحصیل در کشور مجارستان

هزینه های کالج در کشور مجارستان بین 5 تا 8 هزار یورو است و هزینه دانشگاه نیز با توجه به نوع مقطع و رشته متفاوت می باشد و معمولا بین 2 تا18  هزاریورو متفاوت است . هزینه تحصیل در رشته های پزشکی بین 8 تا 18 هزار یورو می باشد.لازم به  ذکر است که متقاضیان جهت مهاجرت تحصیلی به کشور مجارستان همه مخارج در این کشور را در نظر داشته باشند تا بتوانند تصمیم بهتری برای این کار بگیرند و هزینه زندگی در مجارستان در یک سال تحصیلی بین 7هزار تا 10 هزار یورو می باشد و این هزینه شامل هزینه حمل ونقل و هزینه بیمه درمانی و خوراک و دیگر هزینه های جانبی می باشد.

اعزام دانشجو به مجارستان

اعزام دانشجو به مجارستان

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در مجارستان ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در مجارستان ” است .

اعزام دانشجو  به کشور مجارستان – برترین دانشگاه های کشور مجارستان جهت اعزام دانشجو

شش دانشگاه مجارستان در رتبه بندی جهانی دانشگاه QS در سال 20 و 8 دانشگاه در رتبه بندی دانشگاه های EECA در سال 2020 قرار دارند. پنج تا از برترین دانشگاه های کشور مجارستان جهت اعزام دانشجو عبارتند از:

اعزام دانشجو به کشور مجارستان – شرایط زبان جهت اعزام دانشجو به مجارستان

برای اعزام دانشجو به مجارستان و همچنین دوره های تحصیلی به زبان انگلیسی در مجارستان، در بخشی از آزمون ورودی مهارت های زبان انگلیسی دانشجویان را سنجیده می شود و در غیر این صورت، دانشجو باید مدارک زبان خود را در قالب نمرات آزمون های آیلتس یا تافل ارائه دهد. حداقل میانگین نمره زبان انگلیسی جهت پذیرش در دانشگاه های مجارستان عبارتند از:

برای مدرک کارشناسی:

  • بین 5.0 تا 6.0 برای آزمون آیلتس
  • بین 60 تا 80 برای آزمون تافل

برای مدرک کارشناسی ارشد:

  • بین 5.5 تا 6.5 در آزمون آیلتس
  • بین 70 تا 90 در آزمون تافل

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در مجارستان ” را مطالعه فرمایید .

برای دوره های آموزشی ارائه شده به زبان های دیگر (آلمانی بسیار رایج است) شرایط خاصی برای مهارت های زبان آلمانی وجود دارد.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
اعزام دانشجو به کشور لتونی اعزام دانشجو به کشور لتونی

اعزام دانشجو به کشور لتونی کشور لتونی از جمله کشورهای اروپایی است و اعزام دانشجو به کشور لت...

اعزام دانشجو به کشور بلژیک اعزام دانشجو به کشور بلژیک

اعزام دانشجو به کشور بلژیک کشور بلژیک در غرب اروپا واقع است و پایتخت آن بروکسل می باشد . اعز...

اعزام دانشجو به کشور نروژ اعزام دانشجو به کشور نروژ

مهاجرت به نروژ و تحصیل در این کشور مورد توجه افراد بسیاری است که علاقمند به تحصیل در دانشگا...

نظرات کاربران
Call Now Button