اعزام دانشجو به کشور لیختن اشتاین

کشور لیختن اشتاین ششمین کشور کوچک جهان و چهارمین کشور کوچک اروپا می باشد که بین اتریش و سوئیس در قلب اروپا واقع شده است . استانداردهای بالای زندگی و هزینه تحصیل کم ترکیبی ایده آل برای دانشجویان بین المللی می باشد . همچنین لازم به ذکر است که کشور لیختن اشتاین کمترین میزان جرم و جنایت را بین کشورهای اروپایی را دارد و یکی از امن ترین کشورهای جهان می باشد . اگر چه این کشور جز کشورهای اتحادیه اروپا نمی باشد اما مدارک ارائه شده توسط دانشگاه های لیختن اشتاین در سطح اروپا شناخته شده است . با تحصیل در کشور لیختن اشتاین و اعزام دانشجو به کشور لیختن اشتاین می توان به کشورهای همسایه مانند سوئیس سفر کرد و فرصت های بیشتری برای کشف محیط اطراف داشت . در کشور لیختن اشتاین 4 موسسه آموزشی وجود دارد که طیف وسیعی از دوره های تحصیلی را پوشش می دهد .

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در لیختن اشتاین ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در لیختن اشتاین ” است .

اعزام دانشجو به کشور لیختن اشتاین شرایط اعزام دانشجو به کشور لیختن اشتاین

به طور کلی برای اعزام دانشجو به کشور لیختن اشتاین باید از یکی از دانشگاه های این کشور پذیرش خود را دریافت کرد . برای درخواست پذیرش تحصیلی لیختن اشتاین دانشجویان می توانند به صورت آنلاین یا به صورت کتبی فرم درخواست خود را تکمیل کنند و . درخواست رسمی در زمانی که تمام مدارک مورد نیاز دانشگاه و فرم کامل ارسال شد، ثبت می شود . متقاضیان کشورهای اتحادیه اروپا و سوئیس در مهلت های مختلف می توانند درخواست خود را ارائه دهند اما دانشجویانی که برای ورود به کشور به ویزا نیاز دارند باید در موعد های مقرر درخواست دهند. دانشجویان بین المللی در دوره های کارشناسی در31 می ، دوره کارشناسی ارشد برای ترم زمستان 31 مارس برای همه رشته های کارشناسی ارشد و برای ترم تابستان در31 اکتبر باید درخواست دهند. تمام مدارک موجود باید به زبان آلمانی یا انگلیسی ترجمه شوند و تمام متقاضیان دوره های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا باید ثابت کنند که هیچ وقت از تحصیل در یک رشته تحصیلی در دانشگاه دیگر اخراج نشده اند.

متقاضیانه به منظور پذیرش در دوره کارشناسی برای تمام رشته ها باید مدرک تحصیلی دوره متوسطه و همچنین دانش کافی از زبان آلمانی داشته باشند . برای پذیرش در یک مقطع کارشناسی ارشد دانشجویان باید مدرک لیسانس در یک رشته مربوطه یا برنامه های معادل مدرک دانشگاهی که تکمیل کرده اند، ارائه دهند و همچنین نسبت به دوره مورد نظر باید الزامات زبان را نیز فراهم کنند. برای دوره دکترا دانشجویان نیز باید مدرک کارشناسی ارشد به همراه اثبات مهارت های زبان و مدارک پژوهشی خود را ارائه کنند.

اعزام دانشجو به کشور لیختن اشتاین اعزام دانشجو به کشور لیختن اشتاین در مقطع کارشناسی

در لیختن اشتاین دوره لیسانس اولین مدرک حرفه ای است که توسط موسسات آموزش عالی کشور لیختن اشتاین ارائه می شود. مدرک کارشناسی در لیختن اشتاین به دانشجویانی اعطا می شود که تمام نیازهای درخواستی دانشگاه یا موسسه مربوطه را فراهم کنند. در کشور لیختن اشتاین دوره کارشناسی یک دوره 4ساله است که به طور خاص بر روی موضوعات اصلی تمرکز دارد و دانشجویان با استفاده از روش های یادگیری نو آورانه و تمرکز بر دانش و محتوای آموزشی مرتبط با آینده کاری حرفه ای در بازار کار آموزش می بینند. مدارک مورد نیاز برای پذیرش در مقطع لیسانس در کشور لیختن اشتاین به شرح زیر می باشد :

  • شرایط کلی برای واجد شرایط بودن برای ورود به دانشگاه در کشور لیختن اشتاین (matura,int.bacc,abitur,a-level)
  • دوره های انگلیسی: سطح matura (سطح زبان  b2)
  • دوره های آلمانی: سطح زبان c1 برای متقاضیان ورود به دانشگاه های خارجی
اعزام دانشجو به کشور لیختن اشتاین

اعزام دانشجو به کشور لیختن اشتاین

اعزام دانشجو به کشور لیختن اشتاین اعزام دانشجو به کشور لیختن اشتاین در مقطع کارشناسی ارشد

افرادی که قصد تحصیل کارشناسی ارشد در لیختن اشتاین باید تمام اطلاعات شخصی، اطلاعات مالی و مدارک تحصیلی را ارائه دهند . دوره های کارشناسی ارشد در دانشگاه های لیختن اشتاین محدود می باشد ولی از استانداردهای بالا و کیفیت مطلوب برخوردار است و از تجهیزات پیشرفته ای برای آموزش استفاده می شود. لازم به ذکر است که تحصیل کارشناسی ارشد در لیختن اشتاین از شهرت خوبی در سرتا سر جهان برخوردار هستند و مدرک تحصیلی در سراسر اروپا شناخته شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به لیختن اشتاین شرکت آتیه آفرینان ایرانیان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به لیختن اشتاین ” بیاندازید.

اعزام دانشجو به کشور لیختن اشتاین اعزام دانشجو به کشور لیختن اشتاین در مقطع دکترا 

در دانشگاه های کشور لیختن اشتاین پژوهش های علمی (پایان نامه) م یتواند بر روی فاکتور های تحقیقاتی که دانشگاه ارائه می دهد انجام شود. دانشجویان برای پذیرش در دوره های دکترا باید یک مدرک کارشناسی ارشد یا یک مدرک علمی معادل ان از یک دانشگاه بین المللی معتبر داشته باشند. همچنین لازم است که یک استاد (ناظر دکتری) دانشجویان را تایبد نماید . هزینه دوره تحصیلی کشور لیختن اشتاین توسط دانشجو یا سایر منابع مالی تامین نمی شود به تاییدیه مالی نیز نیاز دارند. مدارک مورد نیاز برای پذیرش در مقطع دکترا در کشور لیختن اشتاین به شرح زیر می باشد :

  • ارائه مدرک کارشناسی ارشد یا دیپلم معادل ان یا مدارک تحصیلی تایید شده
  • ارائه گواهی یا مکمل دیپلم در کشور لیختن اشتاین
  • اثبات مهارت های زبان مطابق با دستورالعمل های پذیرش
  • ارائه رزومه در کشور لیختن اشتاین
  • ارائه نامه انگیزه تحصیلی در کشور لیختن اشتاین
  • ارائه کپی پاسپورت

اعزام دانشجو به کشور لیختن اشتاین معتبرترین دانشگاه های لیختن اشتاین

معتبرترین دانشگاه های لیختن اشتاین به شرح زیر می باشد :

  • دانشگاه لیختن اشتاین
  • دانشگاه سلطنتی لیختن استاین
  • موسسه لیختن اشتاین
  • اکادمی بین المللی لیختن اشتاین

اعزام دانشجو به کشور لیختن اشتاین هزینه تحصیل در کشور لیختن اشتاین

هزینه تحصیل در لیختن اشتاین مانند بسیاری از کشورهای اروپایی می باشد و بسته به نوع دانشگاه، دوره تحصیلی، مدت زمان تحصیل، برنامه های دانشجویی و یا اینکه شهروند لیختن اشتاین هستند یا دانشجوی بین الملل هزینه های تحصیل متفاوت است. هزینه تحصیل در لیختن اشتاین4000 تا 5.133 دلار در سال بیشتر نمی شود و هزینه تحصیل در هر ترم برای دانشجویان کشورهای اتحادیه اروپا  شهروندان سوئیسی 950 فرانک و برای دیگر دانشجویان بین الملل 1.250 فرانک می باشد .

اعزام دانشجو به کشور لیختن اشتاین زندگی دانشجویی در کشور لیختن اشتاین

محبوب ترین گزینه برای دانشجویان بین المللی جدید جهت تحصیل و اعزام دانشجو به لیختن اشتاین انتخاب سالن های اقامت ارائه شده توسط دانشگاه انتخابی برای زندگی می باشد و انتخاب این گزینه به فرد این امکان را می دهد که راحت تر زندگی کنند و با همکلاسی های خود همیشه در ارتباط باشند و از خدمات حمایت دانشجویی بهره ببرند .

در مقاله ” تحصیل در لیختن اشتاین ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در لیختن اشتاین اطلاعات کسب کنید .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
اعزام دانشجو به کشور لتونی اعزام دانشجو به کشور لتونی

اعزام دانشجو به کشور لتونی کشور لتونی از جمله کشورهای اروپایی است و اعزام دانشجو به کشور لت...

اعزام دانشجو به کشور بلژیک اعزام دانشجو به کشور بلژیک

اعزام دانشجو به کشور بلژیک کشور بلژیک در غرب اروپا واقع است و پایتخت آن بروکسل می باشد . اعز...

اعزام دانشجو به کشور نروژ اعزام دانشجو به کشور نروژ

مهاجرت به نروژ و تحصیل در این کشور مورد توجه افراد بسیاری است که علاقمند به تحصیل در دانشگا...

نظرات کاربران
Call Now Button