اعزام دانشجو به کشور بلغارستان

در سال های اخیر شاهد مهاجرت به بلغارستان از طریق تحصیل بیش از پیش بوده ایم . زیرا این کشور دارای دانشگاه های مطلوبی است که از سیستم آموزشی خوبی بهره مند هستند و البته با تحصیل در این کشور شانس ادامه تحصیل و حتی کار و اقامت در سایر کشورهای اروپایی برای شما و خانواده بالاتر خواهد بود . در زمینه های گوناگونی می توانید در این کشور تحصیل نمایید از این رو اعزام دانشجو به کشور بلغارستان مورد توجه قرار دارد . زبان تحصیل در دانشگاه های این کشور بلغاری و برای برخی دیگر نیز انگلیسی و آلمانی و حتی فرانسوی می باشد . حتی دانشگاه ها دو مدرک با زبان های مختلف ارائه می نمایند یکی به زبان بلغاری می باشد . تحصیل پزشکی در دانشگاه صوفیه این کشور نیز یکی از پر مخاطب ترین رشته های تحصیلی است . به نسبت بسیاری از کشور ها پذیرش در این رشته آسان تر است . هزینه های تحصیل نیز بالا نمی باشند و افراد علاقه مند می توانند در این کشور تحصیل کنند . ویزای تحصیلی بلغارستان در ابتدا یکساله صادر خواهد شد و لازم است هر سال آن را تمدید نمایید . با اخذ اقامت تحصیلی از این کشور، برای دانشجویان یک کارت شناسایی بلغاری صادر می گردد. برای اینکه پروسه درخواست ادامه تحصیل در بلغارستان با موفقیت صورت گیرد، دانشجویان باید ویزای نوع D را از سفارت بلغارستان دریافت کنند . در این مقاله توجه شما را به اعزام دانشجو به کشور بلغارستان جلب می نماییم.

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در بلغارستان ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در بلغارستان ” است .

اعزام دانشجو به کشور بلغارستان – اعزام دانشجو به کشور بلغارستان در مقطع لیسانس

برای تحصیل در مقطع لیسانس افراد بعد از پایان دوره خود لازم است در آزمونی شرکت کنند . طول این دوره ۴ ساله است . افراد بعد از تحصیل می توانند وارد بازار کار شوند . لازم به ذکر است تحصیل در این مقطع اغلب به زبان بلغاری است . هزینه تحصیل در این سطح نیز کمی بیشتر از مقاطع بالاتر خواهد بود .

اعزام دانشجو به کشور بلغارستان – اعزام دانشجو به کشور بلغارستان در مقطع فوق لیسانس

برای تحصیل در سطح فوق لیسانس نیز به ۲ سال زمان نیاز خواهید داشت . در برخی رشته ها امکان تحصیل به زبان آلمانی نیز فراهم شده است مانند فلسفه و در دو زبان انگلیسی و بلغاری نیز می توانید ادامه تحصیل دهید . کلاس های درسی در مقطع فوق لیسانس تنها برای ترم اول به صورت تئوری می باشند و از ترم دوم فضای پژوهشی و عملی مشخص خواهد شد . اینطور که ارزیابی ها نشان می دهد تحصیل برای مقطع فوق لیسانس در بلغارستان نیاز به داشتن رزومه تحصیلی خوب خواهد بود ، رزومه تحصیلی شما باید به صورتی باشد که نشان دهد صلاحیت لازم برای تحصیل در این مقطع را خواهید داشت . شما نیاز به ارائه مدرک دوره کارشناسی خود دارید و بهتر است معدل شما بالای 15 باشد. نیاز است که بتوانید ریز نمرات خوبی ارائه نمایید . یک موضوع مهم را از یاد نبرید که کلاس های آموزشی در بلغارستان بیشتر در بخش مهارت های زبانی دیده می شود .

اعزام دانشجو به کشور بلغارستان

اعزام دانشجو به کشور بلغارستان

شما می توانید برای مهاجرت به بلغارستان مقاله ای تحت عنوان ” مهاجرت به بلغارستان ” را مطالعه فرمایید .

اعزام دانشجو به کشور بلغارستان – اعزام دانشجو به کشور بلغارستان در مقطع دکترا

برای تحصیل در مقطع دکترا که ۳ سال می باشد دانشجویان می توانند حقوق دریافت کنند و باید رزومه خیلی قوی داشته باشند . دارای آیلتس باشند و در آزمون مورد نظر قبول شوند . سعی کنید در پایان نامه خود از عنوان هایی استفاده کنید که برای بلغارستان مفید باشند و این کشور بتواند از آن استفاده کند . از سال دوم کار شما در فضای پژوهشی آغاز می شود و ابزارآلات کافی در اختیار شما قرار می گیرد چه خوب است بتوانید گزارش کاملی از فعالیت خود داشته باشید به این ترتیب رزومه تحصیلی خوبی خواهید داشت. داشتن طرح تحصیل برای مقطع دکترا بسیار مهم است و حداقل دو استاد باید آن را تأیید نمایند شما می بایست در نهایت دفاعیه خوبی ارائه دهید. شما می توانید با شرکت در کلاس های آموزشی در بلغارستان از شرایط تحصیل خوبی برخوردار شوید و همینطور به صورت پاره وقت به شما اجازه تدریس نیز داده می شود. یک موضوع برای پذیرش دکترا داشتن حداقل دو مقاله علمی می باشد. مقالات علمی شما می بایست دارای امتیاز ثبت باشند. در صورتی که کتاب نوشته باشید و همینطور از سایر امتیازهای پژوهشی برخوردار باشید شرایط پذیرش شما بهتر خواهد بود.

اعزام دانشجو به کشور بلغارستان دریافت بورسیه برای اعزام دانشجو به کشور بلغارستان

بورسیه در بلغارستان از سوی دانشگاه هایی ارائه خواهد شد که افراد را تشویق به تحصیل می نمایند . برای اخذ این بورسیه نیاز است که شرایط تحصیلی خوبی داشته باشید. این بورسیه برای مقطع کارشناسی ارشد و دکترا ارزیابی خواهند شد و شرایط ورود به این بورسیه به این صورت خواهد بود که شما برای مقطع لیسانس نیاز است که معدل هر ترم خود را بالاتر از 3 ( از 4) کسب کنید. رده بندی های مالی برای این بورسیه متنوع است و به طور کلی در مقطع دکترا با پوشش مالی کاملی همراه است. نوع دیگری از بورسیه نیز در این کشور تحت عنوان جایزه وجود دارد که بیشتر برای دانشجویان پزشکی خواهد بود .

در مقاله ای تحت عنوان ” تحصیل در بلغارستان ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در بلغارستان توضیح دادیم .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان  – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

 

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
اعزام دانشجو به کشور لتونی اعزام دانشجو به کشور لتونی

اعزام دانشجو به کشور لتونی کشور لتونی از جمله کشورهای اروپایی است و اعزام دانشجو به کشور لت...

اعزام دانشجو به کشور بلژیک اعزام دانشجو به کشور بلژیک

اعزام دانشجو به کشور بلژیک کشور بلژیک در غرب اروپا واقع است و پایتخت آن بروکسل می باشد . اعز...

اعزام دانشجو به کشور نروژ اعزام دانشجو به کشور نروژ

مهاجرت به نروژ و تحصیل در این کشور مورد توجه افراد بسیاری است که علاقمند به تحصیل در دانشگا...

نظرات کاربران
Call Now Button