اعزام دانشجو به کشور بلاروس

به طور کلی راه های مختلفی برای ورود به کشور بلاروس وجود دارد که یکی از این راه ها اخذ ویزای تحصیلی بلاروس است . روند ورود به کشور بلاروس برای شروع تحصیل آسان و ساده می باشد ، همچنین دانشگاه های کشور بلاروس دارای کمترین هزینه شهریه در جهان هستند . لازم به ذکر است که کشور بلاروس از پیشینه خوبی در زمینه تحقیقات علمی و پیشرفت های اجتماعی در اروپا برخوردار می باشد . برای افرادی که به دلیل بالا بودن هزینه ها از دیگر کشورهای اروپایی برای تحصیل صرف نظر کرده اند ، بلاروس می تواند یکی از گزینه ها برای آنها باشد . حتی برای افرادی که به دنبال کشوری امن و تمیز برای ادامه تحصیل فرزندان خود هستند و همچنین کشور بلاروس گزینه ای مناسب برای تحصیل در برترین رشته های دنیا از قبیل پزشکی ، دندان پرشکی ، داروسازی و غیره بدون شرط سن ، بدون مدرک زبان آیلتس ، بدون آزمون ورودی با هزینه های بسیار پایین حدود 4 تا 5 هزار دلار در سال می باشد . اما لازم به ذکر است که مدارک رشته های پزشکی ، دندان پزشکی و داروسازی کشور بلاروس از لیست مدارک مورد تایید وزارت بهداشت ایران خارج شده است و مورد تایید وزارت بهداشت ایران قرار نمی گیرد . متقاضیان از طریق تحصیل و اعزام دانشجو به کشور بلاروس می توانند در این کشور تحصیل کرده و بازار کار شوند و در نهایت اقامت و تابعیت کشور بلاروس را اخذ کنند . کشور بلاروس از استانداردهای اروپایی برخوردار می باشند و نیمی از آموزش های آن به زبان انگلیسی است اما با این وجود برای اخذ پذیرش ارائه مدرک آیلتس یا تافل اجباری نیست . برخلاف سایر کشورهای اروپایی متقاضیان نیازی به نشان دادن نامه تمکن مالی برای تحصیل و اعزام دانشجو به کشور بلاروس ندارند . دانشجویان می توانند در طول در کشور بلاروس تجربیات غنی آموزشی را از طریق ملاقات و ارتباط با اساتید انگلیس ، آمریکا و کاناد کسب کنند . همچنین دانشجویان پس از اتمام دوره تحصیل چشم انداز خوبی از اقامت در اروپا پیدا خواهند کرد . تحصیل و اعزام دانشجو به کشور بلاروس فرصت ملاقات با بیش از چندین هزار دانشجوی خارجی از کشورهای مختلف را فراهم می نماید .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به بلاروس شرکت آتیه آفرینان ایرانیان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به بلاروس ” بیاندازید.

اعزام دانشجو به کشور بلاروس مزایای اعزام دانشجو به کشور بلاروس جهت تحصیل

مزایای اعزام دانشجو به کشور بلاروس جهت تحصیل به شرح زیر می باشد :

  • یکی از زیباترین و امن ترین کشورهای تازه استقلال یافته
  • برخورداری از استاندارهای اروپایی
  • امکان تحصیل به زبان انگلیسی در بلاروس
  • کسب تجربه و یادگیری غنی آموزشی از طریق ملاقات و ارتباط با اساتید کشورهای آمریکا ، کانادا و بریتانیا
  • عدم نیاز به مدرک IELTS یا TOEFL برای اخذ پذیرش از دانشگاه های بلاروس
  • عدم نیاز به نشان دادن بودجه و پشتوانه مالی برای اخذ ویزا تحصیلی بلاروس
  • چشم اندازی خوبی از اقامت و اسکان در اروپا پس از اتمام دوره تحصیل در بلاروس
  • برخورداری از یکی از بهترین سیستم های حمل و نقل در اروپا
  • استقبال خوب و صمیمانه از دانشجویان بین المللی
  • فرصت تحصیل و ملاقات با بیش از ۶۰۰۰ دانشجوی خارجی از کشورهای مختلف
  • محیطی بسیار امن برای تحصیل و زندگی بدون تبعیض نژادی
  • دارای کمترین هزینه شهریه دانشگاه ها در جهان
  • آسان و ساده بودن روند ورود به کشور بلاروس برای شروع تحصیل
  • پذیرش آسان در رشته های علوم پزشکی، تخصص های پزشکی و دندان پزشکی بدون امتحان ورودی
  • برخورداری از شهرت جهانی در زمینه آموزش و تحقیق
  • برخورداری از پیشینه قوی به لحاظ پژوهشهای علمی و تاثیرات اجتماعی در اروپا
  • دارای ۲۰ دانشگاه مورد تایید وزارت علوم و وزارت بهداشت ایران

اعزام دانشجو به کشور بلاروس اعزام دانش آموز به کشور بلاروس

تحصیل در مدارس کشور بلاروس به زبان روسی و بلاروسی است ، افراد متقاضی می بایست مدرک تحصیلی از ابتدا تا آخرین سال تحصیلی خود به علاوه نامه اشتغال به تحصیل خود در مدرسه را ترجمه و برای ثبت نام در بلاروس ارائه کنند . دوره های ابتدایی و متوسطه در بلاروس از سن 6 تا 15 سالگی شروع می شود . اگر فردی بخواهد با دیپلم وارد دانشگاه های کشور بلاروس شود باید مدرک دیپلم را ارائه دهد و پیش دانشگاهی را در کشور خود گذرانده باشد .

اعزام دانشجو به کشور بلاروس اعزام دانشجو به کشور بلاروس در مقطع کارشناسی

آموزش و پرورش در کشور بلاروس از استانداردهای بسیار بالایی برخوردار است، لذا دانشجویان سالانه از سراسر جهان برای تحصیل در دوره های انتخابی خود به این کشور مهاجرت می کنند. دانشگاه های بلاروس و سایر نهادهای عالی با امکانات فراوان برای مواجه با هر گونه چالش های آموزشی دانشگاهی مجهز می باشند . لازم به ذکر است که دوره های پزشکی در بلاروس با کیفیت استاندارد هستند، از این رو دانشگاه های پزشکی بلاروس یکی از بهترین دانشگاه های پزشکی در جهان هستند. به همین دلیل اکثر افرادی که متقاضی رشته های پزشکی، دندانپزشکی و مدیریت و مهندسی هستند ، برای این کشور اقدام می کنند. افرادی که قصد تحصیل در کشور بلاروس دارند ابتدا در این کشور یک دوره یک ساله پاتفک (آموزش زبان روسی) با توجه به رشته انتخابی خود می گذرانند و پس از آن وارد رشته مورد نظر خود خواهند شد البته دانشگاه های انگلیسی زبان نیز در این کشور وجود دارد اما برای اینکه فرد در مقاطع بالاتر دچار مشکل نشود و به راحتی بتواند وارد بازار کار این کشور شود بهتر است به زبان روسی تحصیل کند. فرد متقاضی برای تحصیل در رشته های علوم پزشکی و رشته های مرتبط با آن مانند رشته های دندان پزشکی و داروسازی باید دوره 9 ماه کالج روسی (پاتفک) گذراند.

اعزام دانشجو به کشور بلاروس اعزام دانشجو به کشور بلاروس در مقطع کارشناسی ارشد

اعزام دانشجو به کشور بلاروس در مقطع کارشناسی ارشد و تحصیل کارشناسی ارشد در کشور بلاروس نیامند داشتن مدرک کارشناسی می باشد . رشته های موجود در مقطع کارشناسی ارشد شامل 4 گرایش در رشته های کامپیوتر ،پزشکی ، دندان پزشکی به زبان انگلیسی یا روسی ارائه می شود. برای تحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا دوره های کوتاه مدت زبان روسی از 3 تا 6 ماه ضروری است.

اعزام دانشجو به کشور بلاروس

اعزام دانشجو به کشور بلاروس

در مقاله ” تحصیل در بلاروس ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در بلارورس اطلاعات کسب کنید .

اعزام دانشجو به کشور بلاروس اعزام دانشجو به کشور بلاروس در مقطع دکترا

تعدادی از رشته ها در مقطع دکترا با استاد راهنمای انگلیسی زبان ارائه می شود و شامل بورسیه نیز می شود. همچنین افراد متقاضی می بایست قبل از رفتن به بلاروس خود آنها استاد راهنما پیدا کنند و از آنها درخواست پذیرش نمایند. دانشگاه های بلاروس افرادی را که دارای مدرک لیسانس هستند برای دوره های کارشناسی ارشد پذیرش می کنند. دانشجویان خارجی دارای تحصیلات عالی در سطح کارشناسی ارشد و داشتن مدرک زبان در اکثر موارد زبان انگلیسی به عنوان متقاضیان تحصیلات تکمیلی علمی (Phd) و افرادی که دارای مدرک دکترای علوم (D.Sc.) به منظور تهیه پایان نامه تحت هدایت یک مشاور علمی، می توانند در دانشگاه های بلاروس پذیرش شوند.

اعزام دانشجو به کشور بلاروس دانشگاه های برتر کشور بلاروس

دانشگاه های برتر کشور بلاروس که درحال حاضر مورد تایید وزارت بهداشت ایران نیستند ، عبارتند از :

  • آکادمی پزشکی مینسکبلاروس
  • آکادمی تخصصی پزشکی مینسکبلاروس
  • دانشگاه پزشکی دولتی مینسک بلاروس (رشته های پزشکی ، دندانپزشکی، داروسازی)

 

اعزام دانشجو به کشور بلاروس هزینه های تحصیل در کشور بلاروس

هزینه تحصیل کارشناسی در بلاروس  3 الی 4 هزار دلار در سال ، هزینه تحصیل کارشناسی ارشد در بلاروس  4 الی 5 هزار دلار در سال و هزینه تحصیل دکترا در کشور بلاروس 5 تا 6 هزار دلار در سال می باشد . به نظر می رسد در مقطع دکترا با این هزینه اقدام کردن برای کشور ایتالیا مناسب تر باشد بدین جهت که در ایتالیا دانشجویان دورۀ دکترا می توانند علاوه بر رایگان بودن تحصیل در مقطع دکترا در صورت اخذ بورسیه، از مزایای اخذ بورسیه تحصیلی سالی 13400 یورو نیز بهرمند شوند . هزینه تحصیل در مقطع پیش دانشگاهی برای رشته های مهندسی، علوم انسانی و هنر، تقریبا 3 الی 4 هزار دلار در سال می باشد .

اعزام دانشجو به کشور بلاروس هزینه زندگی در کشور بلاروس

با توجه به امنیت بالای کشور بلاروس و اخذ ویزای راحت نسبت به کشور های دیگر ، هزینه زندگی در کشور بلاروس نسبت به سایر کشورها بسیار پایین است و و حدودا ماهی 400 دلار در صورت استفاده از خوابگاه دانشجویی باید برای آن در نظر گرفت و در صورت اجاره مسکن تنها 100 تا 120 دلار اضافه تر خواهد شد.

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در بلاروس ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در بلاروس ” است .

اعزام دانشجو به کشور بلاروس مدارک لازم جهت اعزام دانشجو به کشور بلاروس

مدارک لازم جهت اعزام دانشجو به کشور بلاروس به شرح زیر می باشد :

  • داشتن مدارک معتبر دوره های قبل که به زبان روسی ترجمه شده باشند
  • ارائه مدرک دیپلم و ریزنمرات (پیش دانشگاهی نیازی نیست)
  • ارائه مدرک کارشناسی و ریزنمرات جهت تحصیل در کشور بلاروس
  • ارائه مدرک کارشناسی ارشد و ریزنمرات جهت تحصیل در کشور بلاروس
  • ترجمه پاسپورت به زبان روسی که به تایید وزارت خارجه رسیده باشد .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
اعزام دانشجو به کشور لتونی اعزام دانشجو به کشور لتونی

اعزام دانشجو به کشور لتونی کشور لتونی از جمله کشورهای اروپایی است و اعزام دانشجو به کشور لت...

اعزام دانشجو به کشور بلژیک اعزام دانشجو به کشور بلژیک

اعزام دانشجو به کشور بلژیک کشور بلژیک در غرب اروپا واقع است و پایتخت آن بروکسل می باشد . اعز...

اعزام دانشجو به کشور نروژ اعزام دانشجو به کشور نروژ

مهاجرت به نروژ و تحصیل در این کشور مورد توجه افراد بسیاری است که علاقمند به تحصیل در دانشگا...

نظرات کاربران
Call Now Button