از روش های مهاجرت به انگلیس ، تحصیل در انگلیس می باشد . برای اعزام دانشجو به انگلیس نیازمند شرایط و مدارک جهت تحصیل در انگلستان می باشد . کشور انگلستان با کشورهای اسکاتلند و ولز هم مرز است و از شمال با دریای ایرلند، از غرب با دریای سلتی و از شرق نیز با دریا‌ی شمال مرز دریایی دارد. پایتخت انگلیس، شهر لندن، هوایی نسبتاً مرطوب و معتدل دارد. آگاهی از شرایط اقتصادی برای متقاضیان اعزام دانشجو به انگلستان بسیار مهم و تاثیرگذار است  چرا که بسیار از افراد بعد از اتمام تحصیل در انگلیس به فکر اشتغال هستند به همین دلیل آگاهی از اقتصاد انگلستان بسیار مفید می باشد هرچند اقتصاد انگلستان از جمله قدرتمندترین اقتصادهای جهان می باشد چرا که جز ۱۰ کشور بزرگ صادرکننده جهان است . وجود شهرت جهانی دانشگاه های انگلیس و شهرهای جذاب و فرهنگ های متنوع در انگلستان ، اسکاتلند ، ولز و ایرلند شمالی نظر بسیاری از دانشجویان را به خود جلب کرده است و ۲۰۰ ملیت از کشورهای دیگر در انگلستان تحصیل می کنند. دانشگاه های انگلستان دارای آموزش های پیشرفته و امکانات بسیار عالی و بالاترین استانداردها می باشد . دوره های تحصیلی که در انگلستان برگزار می گردد مورد تایید سراسر جهان می باشد و فرد می تواند به شغل خود در آینده برسد . برای کسب اطلاعات بیشتر جهت اعزام دانشجو به انگلستان می توانید با مشاورین موسسه آتیه آفرینان ایرانیان تماس حاصل فرمایید و همچنین در ادامه این مقاله درباره شرایط اعزام دانشجو به انگیس توضیح بیشتر خواهیم داد .

اعزام دانشجو به انگلیس | کار دانشجویی در انگلیس | هزینه تحصیل در انگیس | ویزای تحصیلی انگلیس | دوره دکترا در انگلیس
اعزام دانشجو به انگلیس | کار دانشجویی در انگلیس | هزینه تحصیل در انگیس | ویزای تحصیلی انگلیس | دوره دکترا در انگلیس

اعزام دانشجو به انگلیس کار دانشجویی در انگلستان

دانشجویان در کنار تحصیل می توانند کار پاره وقت با 20 ساعت کار در هفته و در تعطیلات کار تمام وقت داشته باشند و می توانند تجربه ها و مهارت های مهمی را در آینده به دست آورند . برای تحصیل در انگلستان ابتدا باید نسبت به اخذ ویزای تحصیلی انگلیس اقدام نمایید .

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در انگلیس” را مطالعه فرمایید .

اعزام دانشجو به انگلیس هزینه تحصیل در انگلیس

برای تحصیل در انگلیس باید نسبت به هزینه ها و شهریه های دانشگاه انگلیس آگاهی داشته باشید . هزینه سالانه زندگی در انگلیس حدودا 12000 الی 15000 پوند می باشد .

شهریه دانشگاه هنر انگلستان حدودا ۷۰۰۰ تا ۴۵۰۰۰ پوند می باشد و رشته های  علوم پایه حدود ۱۵۰۰۰ تا 17000 پوند در سال می باشد .

هزینه تحصیل در دانشگاه های انگلستان براساس کیفیت و سطع دانشگاه ها بین 8000 تا 32000 پوند می باشد .

هزینه های تحصیل پزشکی برای دانشجویان خارجی در انگلیس حدود 20 تا 50 هزار پوند هر سال می باشد و دانشجویان باید بتوانند توانایی مالی خود را به مدت 5 سال را نشان دهند .

تحصیل دندانپزشکی در انگلیس بعد از گذراندن دوره A-Level می باشد و بعد از گذراندن این دوره با کسب نمره عالی و قبولی در آزمون UK CAT می توانند در این رشته تحصیل کنند و باید دوره های مهارتی و تئوری و عملی را در این رشته در موسسات خدماتی ، اجتماعی و مدارس را بگذرانند .

اعزام دانشجو به انگلیس | کار دانشجویی در انگلیس | هزینه تحصیل در انگیس | ویزای تحصیلی انگلیس | دوره دکترا در انگلیس
اعزام دانشجو به انگلیس | کار دانشجویی در انگلیس | هزینه تحصیل در انگیس | ویزای تحصیلی انگلیس | دوره دکترا در انگلیس

اعزام دانشجو به انگلیس ویزای تحصیلی انگلستان

برای اخذ ویزای تحصیلی انگلیس و ادامه تحصیل در انگلیس باید مواردی مانند تاریخ ورود ، مهلت در خواست ، مهلت ویزای دانشجویی انگلیس و زبان مورد نیاز را در نظر بگیرید. زمان ثبت نام دانشجویان هرسال در سپتامبر است و برخی دانشگاه ها در ماه ژانویه نسبت به ثبت نام دانشجویان اقدام می کنند . متقاضیان برای اخذ ویزای تحصیلی انگلستان لازم است که از شرایط اخذ ویزا آگاهی لازم داشته باشد و افراد باید یک نامه بدون قید و شرط از دانشگاه انتخابی برای آگاهی از تمکن مالی برای پرداخت شهریه و مخارج زندگی ارائه دهند .

در مقاله ” مهاجرت به انگلیس” به طور مفصل درباره شرایط مهاجرت به انگلیس اطلاعات کسب کنید .

اعزام دانشجو به انگلیس تحصیل در انگلستان

تحصیل در انگلستان یکی از بهترین کشورهای جهان از لحاظ کیفیت آموزش و دارای امکانات فوق العاده  برای تحصیل ، کار و سفر می باشد . دانشگاه های انگلستان آزادی های بسیاری را در اختیار دانشجویان قرار می دهند و آنها را به تعامل و بیان نظرات تشویق می کنند . تحصیلات ابتدایی در انگلستان از سن 5 سالگی آغاز می گردد و به مدت شش سال ادامه دارد . در سن 10 سالگی دوره متوسطه آغاز می شود و برای ادامه تحصیل در سطوح عالیه داشنجویان باید یک دوره دو ساله به نام A-level  یا foundation را بگذرانند و امتحانشان را با موفقیت پشت سر بگذرانند . بعد از گذراندن امتحانات براساس نمرات دریافت شده می توانند رشته مورد علاقه خود را در دانشگاه انتخاب کنند .

سال تحصیلی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در انگلستان از اول اکتبر  آغاز می گردد . هر سال تحصیلی شامل سه ترم پاییز ، زمستان و بهار است . طول دوره کارشناسی ۳ سال و کارشناسی ارشد 2 سال می باشد .  تحصیل کارشناسی ارشد در انگلستان به دو صورت می باشد که درس و تحقیق با هم انجام می گیرد یا فقط به صورت تحقیق باشد .

با تو جه به اینکه حجم تقاضا و اعزام دانشجو به انگلیس بسیار بالا رفته است مشاورین و وکلای برتر موسسه آتیه آفرینان ایرانیان برای تحقق این امر در این راه شما را یاری می رسانند .

اعزام دانشجو به انگلیس | کار دانشجویی در انگلیس | هزینه تحصیل در انگیس | ویزای تحصیلی انگلیس | دوره دکترا در انگلیس
اعزام دانشجو به انگلیس | کار دانشجویی در انگلیس | هزینه تحصیل در انگیس | ویزای تحصیلی انگلیس | دوره دکترا در انگلیس

اعزام دانشجو به انگلیس – دوره دکترا در انگلیس

دوره تحصیل دکترا در انگلیس و اعزام دانشجو در این مقطع سه سال به طول می انجامد و برخی از دانشگاه های انگلیس دوره دکترا را 4 ساله در نظر می گیرند که در سال اول دانشجو دروس تخصصی مربوط به رشته خود را میگذرانند و از سال دوم تحقیق را شروع می کنند .

در مقاله ” اقامت در انگلیس” به طور مفصل درباره شرایط اقامت و تابعیت انگلیس اطلاعات کسب کنید .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
اعزام دانشجو به کشور لتونی اعزام دانشجو به کشور لتونی

اعزام دانشجو به کشور لتونی کشور لتونی از جمله کشورهای اروپایی است و اعزام دانشجو به کشور لت...

اعزام دانشجو به کشور بلژیک اعزام دانشجو به کشور بلژیک

اعزام دانشجو به کشور بلژیک کشور بلژیک در غرب اروپا واقع است و پایتخت آن بروکسل می باشد . اعز...

اعزام دانشجو به کشور نروژ اعزام دانشجو به کشور نروژ

مهاجرت به نروژ و تحصیل در این کشور مورد توجه افراد بسیاری است که علاقمند به تحصیل در دانشگا...

نظرات کاربران
Call Now Button