اعزام دانشجو به استرالیا

از جمله روش های مهاجرت به استرالیا که در سال های اخیر بسیار چشمگیر بوده است تحصیل در استرالیا بوده است که بسیاری از دانشجویان متقاضی تحصیل در استرالیا بوده اند و یکی از روش های مهاجرت به استرالیا اعزام دانشجو به استرالیا می باشد . از مزایای تحصیل در استرالیا که مورد پسند بسیاری از دانشجویان بوده است شرایط اقتصادی و سبک زندگی آمریکایی در استرالیا می باشد . برای اعزام دانشجو به استرالیا باید ابتدا متقاضی نسبت به اخذ ویزای تحصیلی در استرالیا اقدام نماید. در ادامه این مقاله به صورت کامل درباره شرایط اعزام دانشجو به استرالیا توضیح خواهیم داد .

اعزام دانشجو به استرالیا مدت اعتبار ویزای دانشجویی استرالیا

مدت اعتبار ویزای دانشجویی استرالیا به شرح زیر است :

  • اگر دانشجو بیش از ۱۰ ماه در استرالیا تحصیل کند ارائه ویزا به دانشجویان معمولا تا ماه مارچ سال بعد ارائه می شود.
  • اگر دانشجو بیش از ۱۰ ماه و پایان آن تا اکتبر سال بعد در استرالیا باشد ویزای تحصیلی تا بیش از ۲ ماه بعد از پایان تحصیل صادر میشود.
  • اگر دانشجو کمتر از ۱۰ ماه در استرالیا تحصیل کند معمولا ویزا تا یک ماه بعد از تحصیل صادر میشود.

یکی از روش های مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به استرالیا” اطلاعات کسب کنید .

اعزام دانشجو به استرالیا ویزای تحصیلی استرلیا

ویزای دانشجویی در استرلیا تا 5 سال میتواند صادر شود که البته بسته به طول تحصیل دارد و دانشجویان پزشکی و معماری حدودا 6 سال دوره تحصیل آنها طول می کشد .

برای اخذ ویزای تحصیلی استرالیا و صدور ویزا حدودا ۴ هفته طول می کشد و طولانی شدن آن به عدم تکمیل پرونده و ناقص بودن مدارک و یا درخواست مدارک بیشتر از سوی افسر بررسی کننده پرونده و انجام انگشت نگاری یا آزمایشات پزشکی احتیاج دارد.

اعزام دانشجو به استرالیا هزینه ویزای تحصیلی استرالیا

هر متقاضی تحصیل در استرالیا باید 550 دلار استرالیا بپردازد و همچنین همراهان بالای 18 سال باید 410 دلار بپردازند و زیر 18 سال باید 135 دلار بپردازند و هیچکدام از این مبالغ عودت نمی شود .

اعزام دانشجو به استرالیا شرایط ویزای دانشجویی استرالیا

شرایط ویزای دانشجویی استرالیا به شرح زیر است :

  1. ثبت نام در یکی از مراکز آموزشی معتبر استرالیا به صورت تمام وقت
  2. برای افراد دانشجو یا دانش آموز زیر 18 سال باید هزینه های زندگی تامین و برنامه ریزی شود و باید ثابت کنند تمام هزینه های زندگی و تحصیل از قبل فراهم شده است .
  3. متقاضی باید در یکی از دوره های مورد قبول در یک از موارد ذکر شده در CRICOS ثبت نام نموده و وپذیرفته شده باشد و همچنین تاییدیه CoE را بگیرد .
  4. متقاضی می تواند در دو یا چند دوره زبان به صورت همزمان ثبت نام کند و ویزای 5 ساله را بگیرد و همچنین نیاز به تاییدیه CoE می باشد .
  5. دانشجو باید آزمایشات ویژه ای را برای اخذ ویزای دانشجویی استرالیا نزد پزشک انجام دهد ولی برای همراهان وی الزامی نیست . همچنین شما موظف به خرید پاکت سلامت دانشجویان خارجی ( OSHC ) می باشید .
  6. دانشجو باید یک گواهی عدم سوء پیشینه که به زبان انگلیسی ترجمه شده باشد را ارائه نماید .
  7. دانشجو باید نشان دهد که از پس هزینه های تحصیل در استرالیا و هزینه های زندگی در استرالیا بر می آید که حتی می تواند ارائه مدارکی از سوی خود شخص یا پدر و مادر  وی باشد .
  8. باید دارای مدرک زبان 5.5 آیلتس باشید که اگر نمره شما 5 باشد باید یک دوره 10 هفته ای در مراکز تحصیلی استرالیا بگذرانید و اگر نمره شما 4.5 باشد باید یک دوره 4.5 هفته ای را بگذرانید . همچنین شما باید این آزمون را 2 سال قبل از اپلای داده باشید .
اعزام دانشجو به استرالیا

اعزام دانشجو به استرالیا

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در استرالیا می توانید مقاله ” تحصیل در استرالیا” را مطالعه فرمایید .

اعزام دانشجو به استرالیا شرایط تحصیل و اعزام دانشجو به استرالیا

بسیاری افراد برای مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل در استرالیا و اعزام دانشجو به استرالیا اقدام می کنند که بعد از اخذ ویزای تحصیلی استرالیا و پذیرش تحصیل در استرالیا نسبت به اخذ تابعیت استرالیا اقدام می کنند .

اعزام دانشجو به استرالیا شهرهای دانشجویی استرالیا

7 دانشگاه در این کشور در میان 100 دانشگاه برتر جهان قرار دارد و 33 دانشگاه در استرالیا بین المللی بوده و قابلیت و توانایی اعزام دانشجو به استرالیا را دارد . برترین شهرهای دانشجویی استرالیا به شرح زیر است :

شهر  سیدنی  : در شهر سیدنی دانشگاه سیدنی دارای رتبه 40 جهانی و دانشگاه ولز دارای رتبه 43 جهانی در سیدنی قرار دارند. همچنین دانشگاه هایی مانند دانشگاه فناوری سیدنی و دانشگاه غرب سیدنی نیز از سطح علمی بالایی در استرالیا برخوردارند.

شهر ملبورن : این شهر از مجبوبترین شهرهای اعزام دانشجو به استرالیا می باشد . دانشگاه ملبورن دارای رتبه 39 جهانی، دانشگاه monash  دارای رتبه 75 جهان، موسسات فناوری ملبورن دارای رتبه ۲۷۳، دانشگاه  deakin  دارای رتبه ۳۲۴ دانشگاه la trobe  دارای رتبه ۳۹۴ و دانشگاه swinburne دارای رتبه ۵۵۰ برترین دانشگاه های ملبورن استرالیا می باشند.

در مقاله ” اقامت در استرالیا ” به طور مفصل درباره شرایط اقامت و تابعیت استرالیا اطلاعات کسب کنید .

شهر بریسبن : دانشگاه queensland دارای رتبه بالایی در این شهر می باشد .

شهر پرت : دانشگاه های غربی استرالیا ، curtin  و murdoch از محبوبترین دانشگاه های این شهر می باشد.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
اعزام دانشجو به کشور لتونی اعزام دانشجو به کشور لتونی

اعزام دانشجو به کشور لتونی کشور لتونی از جمله کشورهای اروپایی است و اعزام دانشجو به کشور لت...

اعزام دانشجو به کشور بلژیک اعزام دانشجو به کشور بلژیک

اعزام دانشجو به کشور بلژیک کشور بلژیک در غرب اروپا واقع است و پایتخت آن بروکسل می باشد . اعز...

اعزام دانشجو به کشور نروژ اعزام دانشجو به کشور نروژ

مهاجرت به نروژ و تحصیل در این کشور مورد توجه افراد بسیاری است که علاقمند به تحصیل در دانشگا...

نظرات کاربران
Call Now Button