اشتغال در کشور سنت کیتس

کشور سنت کیتس شامل دو جزیره سنت کیتس و نویس واقع در دریای کارائیب می باشد . اقتصاد کشور سنت کیتس به صنعت توریسم ، کشاورزی و صنایع تولید نور بستگی دارد . عملا در کشورهای کوچکی مثل سنت کیتس آن چنان موقعیت کاری برای مهاجر خارجی وجود ندارد و اکثر مهاجران جهت سرمایه گذاری و رسیدن هر چه سریع تر به سیتی زن این کشور تلاش می کنند . افرادی که قصد اقامت کاری در چنین کشورهای انگلیسی زبان دارند ، هر ساله در برنامه های امیتاز دهی برای پذیرش مهاجران ماهر با داشتن ظرفیت بالایی از این افراد را با اقامت دائم و یا اقامت های کاری 2 ساله فرا می خوانند . البته همچنان مهاجران می توانند جهت اخذ ویزاهای 6 ماهه کوتاه مدت در حرفه های خاص و مورد نیاز اقدام کنند که اکثرا کارهای ساده بوده و کارگر ساده نیاز است ، در حال حاضر بیشترین درخواست در بین ویزاهای موجود در کشور سنت کیتس به سمت سرمایه گذاری و ویزاهای پرریسک می رود . در این مقاله قصد داریم بیشتر در مورد شرایط کار در کشور سنت کیتس و همچنین اشتغال در کشور سنت کیتس بپردازیم .

اقتصاد کشور سنت کیتس به گردشگری ، کشاورزی، ماهیگیری، جنگلداری و معدن وابسته است . از سال 2005 میلادی دولت تلاش کرده است تا صنعت کشاورزی را متنوع سازد و بیشتر به سایر انواع درآمد و سایر مشاغل، مانند تولید صادرات و بانکداری دریایی، تمرکز کند.

در مقاله ” مهاجرت به سنت کیتس ” به طور مفصل درباره شرایط مهاجرت به سنت کیتس اطلاعات کسب کنید .

جهت کار در کشور سنت کیتس ، کار فرما مربوطه باید یک دعوت نامه کاری برای فردی که در خارج از کشور در جستجوی کار می باشد تهیه کند و مشخص است که برای پیدا کردن و استخدام شدن در  یک موقعیت شغلی در هر کشور اولویت با متقاضیان و افرادی که داخل آن کشور سکونت دارند و همنچنین واجد شرایط آن شغل هستند . زمانی این شغل به فرد خارجی خواهد رسید که کسی در داخل آن کشور واجد شرایط آن شغل پیدا نشود . به طور مثال در کشور های اروپایی این قانون به این صورت است که کارفرما آن شغل مورد نظر را باید به مدت ۳ ماه در داخل آن کشور به صورت عمومی آگهی کند  ، اگر کسی پیدا نشد و خواستار آن شغل نبود سپس آن شغل به مدت ۳ ماه در دیگر در کشوهای عضو اتحادیه اروپا آگهی شود و اگر باز هم فردی واجد شرایط آن شغل نبود کار فرما می تواند از متقاضیان خارجی واجد شرایط دعوت به همکاری کند .در کشور سنت کیتس کارفرمایان ملزم هستند که درخواست اجازه کار از دولت برای استخدام افراد خارجی غیر تبعه بگیرند و طی این اجازه و درخواست ، برای عموم افراد از طریق روزنامه های رسمی و رسانه های بومی و محلی در مورد عنوان های شغلی که کارفرمایان مایل به استخدام و جذب افراد هستند آگهی و اطلاع رسانی شود .لازم به ذکر است که درخواست مجوز کار برای افراد و همچنین روند کار سالانه می باشند .

برای افراد خارجی که به دنبال کار و اشتغال در کشور سنت کیتس هستند ، مدارکی مانند پاسپورت معتبر، بلیط برگشت و همچنین گواهی اشتغال که می تواند شامل  دعوتنامه کاری یا نامه کاری از طرف کارفرما باشد، لازم است، کارفرمای مربوطه برای دادن مجوز کار و استخدام اتباع خارجی باید از اداره مهاجرت و اداره امنیت کاری و پلیس این درخواست را کند که درخوست آن ها به وزارت کار ارسال شود، اما قبل از دادن این مجوز کار به افراد خارجی ، کارفرما باید عنوان شغلی را به صورت محلی به مدت 2 هفته برای استخدام کارگران محلی و بومی تبعه آگهی و تبلیغ کند  .

دولت سنت کیتس بسیار سرمایه گذاری خارجی را در کشور تشویق می کند. فرد با ارائه موارد زیر می تواند اشتغال خود را در کشور سنت کیتس شروع کند :

  • ارائه یک پیشنهاد کسب و کار در کشور سنت کیتس
  • یک برنامه مشوق مالیاتی که همراه با پیشنهاد
  • مجوز کار برای همه افرادی که می خواهند برای این شرکت کار می کنند
  • مجوز مالکیت بیگانه
  • یک درخواست برای اجاره نامه یا اجاره در ساختمان مورد استفاده برای انجام کسب و کار

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در سنت کیتس” را مطالعه فرمایید .

اشتغال در کشور سنت کیتس

اشتغال در کشور سنت کیتس

اشتغال در کشور سنت کیتس چندین واقعیت در مورد اشتغال در کشور سنت کیتس

بدون اشاره به نرخ بیکاری کم ، زیربنای ارتباطات پیشرفته مخابراتی، ارز پایدار و ثبات اقتصادی، بازار کار کشور سنت کیتس را رقابتی می کند و اگر فردی می خواهد در سنت کیتس کار کنید، مهارت منحصر به فرد وی باید بسیار رقابتی باشد. در اینجا چندین واقعیت در مورد اشتغال در کشور سنت کیتس وجود دارد:

نرخ بیکاری: 4.5٪

حداقل دستمزد: EC $ 9.00 در هر ساعت

نیروی کار:

  • کشاورزی 26٪
  • صنعت 22٪
  • خدمات 52٪

اشتغال در کشور سنت کیتس  – مدارک مورد نیاز برای اجازه کار در کشور سنت کیتس

مدارک مورد نیاز برای اجازه کار در کشور سنت کیتس به شرح زیر می باشد :

  1. 3 قطعه عکس شبیه به عکس گذرنامه
  2. ارائه گذرنامه فرد متقاضی کار در کشور سنت کیتس
  3. صفحه شناسایی تایید شده از گذرنامه فرد متقاضی کار در کشور سنت کیتس
  4. تکمیل فرم اجازه کار و درخواست کار در کشور سنت کیتس
  5. ارائه گزارش پزشکی از وضعیت سلامت فرد و آزمایش پوست دارای مانتوکس و همچنین میزان پلاسما برای تشخیص سفلیس جهت کار در سنت کیتس
  6. ارائه نامه آزمایش HIV جهت کار در کشور سنت کیتس
  7. شواهد ارائه شغلی از آگهی شغل در کشور سنت کیتس
  8. ارائه گواهی تولد فرد متقاضی کار در کشور سنت کیتس
  9. ارائه گواهی پلیس جهت کار در کشور سنت کیتس
  10. ارائه نامه سو پیشینه از محل اقامت که تاریخ آن بیش از ۶ ماه نگذشته باشد

اگر متقاضی متاهل باشد علاوه بر مدارک فوق باید شناسنامه و گواهی ازدواج را ارائه دهد و فرم مربوطه را تکمیل کند و همچنین او باید درخواست فرم اقامت موقت را نیز تکمیل کند. اگر فرد متقاضی دارای فرزند  باشد بایدعلاوه بر مدارک بالا مدارک اضافی برای کودکان خود از جمله سابقه واکسیناسیون ، شناسنامه، ۲ قطعه عکس، پاسپورت، ریز نمرات مدرسه (برای ثبت نام در مدارس و کالج ها) که این مدارک در وزارت نخست وزیری در دسترس افراد قرا می گیرد. لازم به ذکر است که تمام مدارک فوق باید در فرمت اصلی خود همراه با کپی برابر اصل و ترجمه رسمی ارائه شود .

برای اقامت و تابعیت در سنت کیتس روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در سنت کیتس” را مطالعه فرمایید .

دریافت مجوز کار در کشور سنت کیتس می تواند از 3 تا 6 ماه طول بکشد . بر اساس نوع شغل فرد ، اجازه کار وی می تواند تا یک سال معتبر باشد. هزینه ها براساس مدت مجوز می تواند تا 2500 دلار آمریکا باشد.

اشتغال در کشور سنت کیتس راه های یافتن کار در کشور سنت کیتس

یکی از راه های یافتن کار در کشور سنت کیتس ، جستجوی کار در سایت های اینترنتی کاریابی می باشد که در زیر به چندین موارد زیر اشاره می کنیم :

  1. glassdoor.com
  2. scotiabank.com
  3. higheredjobs.com
  4. tripadvisor.com
  5. caribbean360.com
  6. stkittstourism.kn

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
بازار کار رشته کامپیوتر در کشور موناکو بازار کار رشته کامپیوتر در کشور موناکو

کشور موناکو ، واقع در ریویرای فرانسه ،کشوری مستقل و مشهور است . در این کشور نیازی به پرداخت ...

بازار کار رشته کامپیوتر در کشور استرالیا 2022 بازار کار رشته کامپیوتر در کشور استرالیا 2022

رشته مهندسی کامپیوتر در لیست مشاغل مهارتی (SOL) و موردنیاز کشور استرالیاست به همین دلیل بازا...

بازار کار رشته کامپیوتر در کشور روسیه بازار کار رشته کامپیوتر در کشور روسیه

کشور روسیه که پهناورترین کشور جهان است که بسیار ثروتمند است و در بخش صنعت بسیار قوی و خارق ا...

نظرات کاربران
Call Now Button