اشتغال در کشور بلغارستان

کار و اشتغال در کشور بلغارستان ، یکی از راه های مهاجرت به بلغارستان می باشد که از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا کشور بلغارستان عضو اتحادیه اروپا می باشد و این موضوع سبب تمایل اکثریت افراد جهت کار در بلغارستان شده است . از جمله دلایل مردم جهت کار در کشور بلغارستان این است که نسبت به سایر کشورهای اروپایی ، هزینه زندگی در این کشور پایین و معقول است و افراد با کار در کشور بلغارستان می توانند اقامت یکی از کشورهای اروپایی را دریافت کنند . با اقامت در کشور بلغارستان ، افراد می توانند از مزایای کار در بلغارستان و زندگی در این کشور بهره مند شوند .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اقامت و تابعیت بلغارستان مقاله ” اقامت در بلغارستان ” را مطالعه بفرمایید .

کشور بلغارستان به عنوان یکی از کشور های در حال توسعه جهان می باشد و به منظور پیشرفت و توسعه بیش تر به نیروی کار متخصص خارجی نیازمند است . ویزای کاری بلغارستان تنها راه کسب اجازه کار در این کشور می باشد و با افرادی که بدون اجازه کار در این کشور کار کنند، برخورد قانونی خواهد شد. جهت دریافت ویزای کار کشور بلغارستان نیاز است که فرد یک پیشنهاد شغلی از یک کارفرمایی در این کشور داشته باشد یعنی باید یک کارفرما فردی با ویژگی ها و مشخصات و مهارت و تخصص شخص فرد نیاز داشته باشد تا بتواند این پیشنهاد شغلی را برای وی ارسال کند و از او درخواست کند تا جهت کار در بلغارستان به این کشور مهاجرت کند. البته لازم به ذکر است که کارفرما باید قبل از ارسال پیشنهاد شغلی مراحلی را طی نماید تا این درخواست نیروی کار، قانونی تلقی شود و بتوان از آن به عنوان سال های اقامت استفاده کرد.

به این صورت که کارفرما جهت جذب نیروی کاری در کشور بلغارستان، ابتدا باید شغل مورد نیاز خود را 3 ماه در کشور بلغارستان آگهی کند. اگر فردی مطابق با درخواست کارفرما در کشور بلغارستان پیدا نشد، کارفرما باید 3 ماه دیگر این آگهی را در کل اتحادیه اروپا منتشر کند. اگر بعد از گذشت 6 ماه از انتشار آگهی در کل اتحادیه اروپا، فردی پیدا نشد، کارفرما می تواند جهت جذب فرد مراحل اولیه درخواست شغل از نیروهای بین المللی را آغاز کند. کارفرما جهت استخدام افراد خارج از اتحادیه اروپا، باید حتما شغل درخواستی خود را به اداره کار کشور بلغارستان ارائه دهد و نشان دهد که در مدت این 6 ماه، شخصی را مطابق با خواسته های خود با دلایل منطقی پیدا نکرده است و در نهایت تائیدیه های لازم را از این اداره دریافت کند. کارفرما پس از دریافت تائیدیه، می تواند جهت استخدام افراد بین المللی اقدام کند.

اشتغال در کشور بلغارستان

اشتغال در کشور بلغارستان

در مقاله ای تحت عنوان ” تحصیل در بلغارستان ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در برزیل توضیح دادیم .

مجوز کار در کشور بلغارستان در ابتدا تنها برای یک سال معتبر است که به این نوع اقامت یک ساله، اقامت موقت گفته می شود. جهت تغییر اقامت موقت و تبدیل آن به اقامت دائم، فرد باید این مجوز را هر سال تمدید کند تا پس از 5 سال به اقامت دائم برسد. اگر فرد درخواست پناهندگی در این سال ها داشته باشد، واجد شرایط این تمدید اقامت نیست. این درخواست تمدید اقامت و یا تبدیل اقامت موقت به اقامت دائم، باید در اداره مهاجرت کشور بلغارستان صورت گیرد. فرد پس از دریافت اقامت دائم بلغارستان، از تمامی حقوق شهروندی این کشور برخوردار خواهد بود و به جز حقوقی که افراد تبعه در همه جای دنیا دارند، مانند حق رای دادن.

لازم به ذکر است دانشجویانی که در کشور بلغارستان تحصیل می کنند، تا زمانی که کار قانونی پیدا نکنند و بیمه و مالیات را در کشور مورد نظر پرداخت نکنند، سال هایی که در کشور بلغارستان می مانند، جز سال های اقامت آنان محسوب نمی شود و سال های اقامت از روزی که فرد کار قانونی پیدا کرده و برای حقوقی که دریافت می کند، بیمه و مالیات پرداخت می کند، پروسه اقامتی خود شروع می شود .

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در بلغارستان ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در بلغارستان ” است .

اشتغال در کشور بلغارستان میزان درآمد در کشور بلغارستان

اگرچه میانگین درآمد کلی نمی تواند ملاک خوبی برای تشخیص سطح درآمد در بلغارستان باشد اما به طور کلی، میانگین درآمد ماهیانه در کشور بلغارستان 550 یورو است. میزان درآمد در کشور بلغارستان نسبت به کشور های پیشرفته اروپایی کمتر به نظر می رسد، اما هزینه های زندگی در این کشور نیز به طور متناسب کمتر از سایر نقاط اروپا است.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیلی در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
بازار کار رشته کامپیوتر در کشور موناکو بازار کار رشته کامپیوتر در کشور موناکو

کشور موناکو ، واقع در ریویرای فرانسه ،کشوری مستقل و مشهور است . در این کشور نیازی به پرداخت ...

بازار کار رشته کامپیوتر در کشور استرالیا 2022 بازار کار رشته کامپیوتر در کشور استرالیا 2022

رشته مهندسی کامپیوتر در لیست مشاغل مهارتی (SOL) و موردنیاز کشور استرالیاست به همین دلیل بازا...

بازار کار رشته کامپیوتر در کشور روسیه بازار کار رشته کامپیوتر در کشور روسیه

کشور روسیه که پهناورترین کشور جهان است که بسیار ثروتمند است و در بخش صنعت بسیار قوی و خارق ا...

نظرات کاربران
Call Now Button