آب و هوای کشور مجارستان

کشور مجارستان دنیایی از چشم اندازهای متنوع را در خود جای داده است به طوری که کوه ها ، رودخانه و دشت های سرسبز به همراه روستاها و شهرهای کوچک و بزرگ کشور زیبایی را به وجود آورده اند که مقصد مناسبی برای گردشگران می باشد . با اینکه این کشور ، کشور کوچکی می باشد ولی جاذبه های زیادی از آن در لیست میراث جهانی یونسکو قرار دارد . این کشور دارای دومین دریاچه آب گرم دنیا ، بزرگترین دریاچه اروپای مرکزی و بزرگترین چمنزارهای اروپا می باشد . آب و هوای کشور مجارستان شبیه به آب و هوای غرب ایران و در فصل تابستان بسیار معتدل و در فصل زمستان معتدل به طوری که ممکن است دمای هوا به 18 درجه زیر صفر برسد .

آب و هوای کشور مجارستان را می توان بعنوان آب و هوای اروپایی با تابستان های گرم و خشک و نسبتا سرد در زمستان توصیف کرد . ژانویه سردترین ماه سال با دما تقریبا صفر می باشد اما در برخی از مواقع دما به پایین صفر نیز میرسد . که در برخی از روز های سال همراه با بارش سنگین برف می باشد .

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در مجارستان ” را مطالعه فرمایید .

آب و هوای کشور مجارستان در شهرهای بزرگ مانند بوداپست بسیار عالی و پاک است زیرا حمل و نقل عمومی بسیار قوی است و نیاز به استفاده از اتومبیل های شخصی احساس نمی شود و تعداد اتومبیل در حال حرکت در سطح شهر بوداپست قابل رویت است و آلودگی هوا در سطح شهر تقریبا صفر می باشد. کشور مجارستان به خاطر بارندگی های زیاد و مناسب دارای باغات و جنگلهای بسیار متنوعی است و تقریبا نیمی از میوه اروپا در این کشور تولید می شود.

در مقاله ” اقامت در مجارستان ” به طور مفصل درباره شرایط اقامت و تابعیت مجارستان اطلاعات کسب کنید .

آب و هوای مجارستان

آب و هوای مجارستان

تابستان های بارانی و زمستان های سرد و برفی از ویژگی های آب و هوایی کشور مجارستان می باشد . متوسط دمای سالیانه ۹٫۷ سانتی گراد است. بیشترین دمای تابستان بین 20 تا 25 درجه که در برخی مواقع به 30 درجه سانتی گراد نیز میرسد .جولای گرمترین ماه سال با میانگین دمای 22 درجه سانتی گراد و کمترین دمای زمستان منفی ۳ تا منفی ۷ درجه سانتی گراد گزارش شده است . فصل زمستان در مجارستان از دسامبر تا اوایل مارس شروع می شود و سردترین و ابری‌ترین زمان سال است. بارش برف معمولا در بیشتر سال‌ها به طور مکرر رخ می دهد . از اواسط ماه دسامبر تا اواسط ماه فوریه، دمای هوا در طول شب بین منفی ۱۵ درجه تا صفر درجه‌ی سانتی‌گراد می باشد .

یکی از روش های مهاجرت به مجارستان از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به مجارستان ” اطلاعات کسب کنید .

آب و هوای کشور مجارستان بهترین زمان برای سفر به کشور مجارستان

بهترین زمان برای سفر به کشور مجارستان و گردشگری ماه سپتامبر است که دارای روز های گرم و شب های خنک می باشد . در این دوره‌ زمانی، هوا نسبتا مطبوع می باشد و جمعیت زیاد گردشگران را در شهر مشاهده نخواهد شد اما در مجموع، آب و هوا در شهر بوداپست ملایم و معتدل است و به ندرت به شرایط غیر قابل تحمل می‌ رسد. به طور کلی بهترین زمان برای سفر به این کشور تابستان است هر چند که در این فصل باران های ناگهانی زیادی می بارد.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

3/5 - (2 امتیاز)
مقالات مشابه
آب و هوای کشور لتونی آب و هوای کشور لتونی

آب و هوای کشور لتونی کشور لتونی ، کشوری اروپایی است که در کنار دریای بالتیک قرار دارد . این ک...

آب و هوای کشور بلژیک آب و هوای کشور بلژیک

آب و هوای کشور بلژیک کشور بلژیک ، کشوری مستقل در اروپای غربی می باشد که از سه جامعه (فنلاندی ...

آب و هوای کشور بلغارستان آب و هوای کشور بلغارستان

آب و هوای کشور بلغارستان کشور بلغارستان ، کشوری زیبا و دیدنی در شرق دریای سیاه است که با کوه...

نظرات کاربران
Call Now Button