کشور دانمارک یکی از کشورهای اروپایی می باشد که در شمال اروپا قرار گرفته است. بسیاری از دانشجویان که قصد تحصیل در یک کشور اروپایی را دارند، این کشور را به عنوان یک کشور برتر برای تحصیل انتخاب می کنند.
افرادی که قصد مهاجرت به دانمارک را دارند بایستی بر روی آب و هوای کشور دانمارک تحقیق کنند و در این مقاله قصد داریم به این موضوع بپردازیم. آب و هوای دانمارک معتدل، مرطوب و پرباران می باشد.

آب و هوای کشور دانمارک در فصل تابستان

آب و هوای کشور دانمارک

کشور دانمارک دارای آب و هوای معتدل و همچنین دارای چهار فصل مشخص بهار، تابستان، پاییز و زمستان می باشد. ماه های فصل بهار،  ماه های آوریل و مه خفیف هستند و ماه های فصل تابستان ماه ژوئن، جولای و اوت، داغترین هستند. فصل پاییز از سپتامبر تا نوامبر می شود و بیشتر بارانی و ابری می باشد. ماه های فصل زمستان ماه دسامبر تا مارس که معمولا سرد و برفی است.

با وجود موقعیت شمالی کشور دانمارک، تغییرات آب و هوایی دانمارک شدید نیست. لذا این کشور آب و هوایی معتدل دارد و این آب و هوا به دلیل وزش بادهای غربی و دریاهایی است که تقریبا این کشور را به طور کامل احاطه کرده اند. منظور از آب و هوای معتدل در دانمارک این است که بارش های بیشتر به صورت باران می باشد تا به صورت برف.

  1. باد شمالی (بادی که در عرض های جغرافیایی بالایی شکل گرفته است) شمال دانمارک را تحت تاثیر قرار می دهد.
  2. توده هوایی که بر روی اقیانوس اطلس شکل گرفته است ، قسمت غربی دانمارک را تحت تاثیر قرار می دهد.
  3. اقلیم بری، شرق کشور دانمارک را تحت تاثیر قرار می دهد و این امر باعث شده است که به دلیل برخورد توده های هوایی مختلف بارش های وسیعی در کشور دانمارک رخ دهد.
مشاوره و تماس
021-72207

برای اقامت و تابعیت در دانمارک روش های متفاوتی وجود دارد موسسه آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در دانمارک ” را مطالعه فرمایید.

آب و هوای کشور دانمارک در فصل زمستان

آب و هوای کشور دانمارک در ماه ژانویه که معمولا سردترین آب و هوا را دارد در روز از 2 درجه سانتیگراد تا 9 – درجه سانتی گراد در شب تغییر می کند. در کشور دانمارک اختلاف دمای شبانه و روزانه زیاد نیست ولی بادهای ناگهانی و تغییر مسیر باد می تواند سبب تغییر سریع دما شود که معمولا این بادها در زمستان شدت بیشتری دارد.

آب و هوای کشور دانمارک در فصل تابستان

ماه های جولای و آگوست، گرمترین ماه های سال در دانمارک می باشند دارد و معمولا گرمترین شب های تابستان در دانمارک مربوط به این ماه ها است.

موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در دانمارک ” را مطالعه فرمایید .

لباس موردنیاز در کشور دانمارک

لباس مورد نیاز در کشور دانمارک برای فصل تابستان، سبک وزن با لباس بارانی و برای فصل زمستان لباس ضد آب و گرمتر می باشد. لازم به ذکر است چتر و ژاکت تقریبا در هر زمان سال لازم است.

بهترین زمان برای سفر به کشور دانمارک

به طور کلی کشور دانمارک کشور معتدلی است و آب و هوای معتدل باعث بارش های باران می گردد و بسیاری از افراد معتقدند بهترین زمان برای سفر به دانمارک ماه دسامبر می باشد.

5/5 - (3 امتیاز)
مقالات مشابه
شرایط کار پرستاران و پزشکان در دانمارک شرایط کار پرستاران و پزشکان در دانمارک

شرایط کار پرستاران و پزشکان در دانمارک و نحوه اخذ مجوز کار در دانمارک برای پرستاران و پزشکا...

تحصیل پزشکی در کشور دانمارک تحصیل پزشکی در کشور دانمارک

تحصیل پزشکی در کشور دانمارک حدود 6 سال طول می کشد و دورس به 2 زبان دانمارکی و انگلیسی ارائه م...

تحصیل در رشته پرستاری دانمارک تحصیل در رشته پرستاری دانمارک

تحصیل در رشته پرستاری دانمارک و دریافت مدرک پرستاری در کشور دانمارک بر اساس نوع رشته انتخا...

نظرات کاربران
Call Now Button