آب و هوای کشور اسلوونی

کشور اسلوونی با مجاورت رشته کوه های آلپ و دریای ادریاتیک در مرکز قاره اروپا قرار گرفته است . این کشور دارای آب و هوایی معتدل و متنوع است . مناطق مختلف کشور اسلوونی ، آب و هوای مخصوص به خود را دارد.در قسمت شمالی که دارای مناطق کوهستانی است، دارای آب و هوایی سرد و در قسمت جنوب و غرب ، آب و هوای معتدل دارد . به طور کلی آب و هوای کشور اسلوونی بسیار خوب و منحصر به فرد می باشد و آب و هوا مدیترانه ای است . این کشور در فصل تابستان دارای آب و هوای معتدل و خوب می باشد و در فصل زمستان آب و هوای آن سرد و مطلوب است .کشور اسلوونی دارای مناطق کوهستانی و جنگلی زیادی است که آب و هوای این مناطق در فصل تابستان برای تفریح و گردش بسیار مناسب است ولی در فصل زمستان میزان بارندگی بسیار زیاد است . کشور اسلوونی در هر فصلی زیبایی های خودش را دارد که توریست های زیادی را به سمت خود جذب می نماید. جهت اخذ ویزای توریستی اسلوونی باید وقت سفارت اسلوونی را رزرو کرد .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به اسلوونی شرکت آتیه آفرینان ایرانیان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به اسلوونی ” بیاندازید.

آب و هوای کشور اسلوونی  – کشور اسلوونی در فصل بهار

فصل بهار ، از بهترین فصل های سفر به اسلوونی محسوب می شود چرا که از نظر آب و هوا بی نظیر می باشد . از ابتدای ماه آوریل تا اواسط ژوئن می توان از طبیعت بسیار زیبای اسلوونی لذت برد. عموما در این فصل از سال به دلیل تعطیلات موجود گردشگران زیادی به این کشور سفر می کنند، بنابراین اگر فردی علاقمند به سفرهای شلوغ و پر ازدحام می باشد فصل بهار یکی از بهترین زمان سفر به اسلوونی و بهترین گزینه محسوب می شود. البته در فصل بهار به مدت یک هفته فروشگاه ‌ها و رستوران ها بسته می شود و این موضوع از قوانین کشور اسلوونی به شمار می آید . از طرف دیگر افرادی که می خواهند فضای عکاسی بسیار زیبایی برای خود فراهم سازند، فصل بهار بهترین زمان سفر به اسلوونی می باشد . لازم به ذکر است که تفریحات و یک سری جاذبه های بسیار عالی و دیدنی در فصل بهار وجود دارد که بازدید از هر یک می تواند لذت بخش باشد.

آب و هوای کشور اسلوونی  – کشور اسلوونی در فصل تابستان

برای افرادی که نمی توانند گرمای زیادی را تحمل کنند بهتر است ماه آگوست را برای سفر خود انتخاب نکنند، زیرا تابستان های اسلوونی عموما گرم و سوزان است. البته میزان رطوبت هوا در وضعیت نیمه نرمال قرار دارد و فضایی خشک و سوزان پیش رو دارند . به طور کلی افرادی که تنها در این فصل می توانند به بازدید از اسلوونی بروند بهتر است عصر و یا ابتدای شب را برای سفر خود انتخاب کنند. گرم ترین زمان اواسط روز اعلام شده است و معمولاً این گرما پس از وعده ناهار در وضعیتی عجیب قرار می گیرد. در فصل تابستان سرمایی در اسلوونی دیده نمی شود.به این ترتیب فصل تابستان ، بهترین زمان سفر به اسلوونی برای افرادی می باشد که علاقه ای به سرما ندارند. البته با وجود میزان گرمای بالا ، تعداد گردشگران در این فصل بسیار زیاد است و قطعاً افزایش گردشگر با افزایش هزینه همراه خواهد بود. لازم به ذکر است که مناطق ساحلی اسلوونی در فصل تابستان بهترین انتخاب برای فرزندان شما خواهد بود زیرا می توانند بهترین خاطرات را برای خود فراهم سازند.

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در اسلوونی ” را مطالعه فرمایید .

آب و هوای کشور اسلوونی  – کشور اسلوونی در فصل پاییز

از اواسط سپتامبر ، هوا سرد می شود و قطعاً میزان مسافران به دلیل کاهش میزان تعطیلات به صورت قابل توجهی کم می گردد . به دلیل کم بودن تعداد گردشگران در این فصل ، بهترین زمان سفر به اسلوونی برای افرادی که می خواهند به آرامش خود کمک کنند می باشد .البته این فصل برای افرادی که می خواهند از سواحل اسلوونی دیدن کنند گزینه مناسبی نبوده و قطعاً سرمای زیادی پیش روی این افراد قرار می گیرد. با این وجود کشور اسلوونی در فصل پاییز را می توان ملایم در نظر گرفت. شب های اسلوونی در فصل پاییز اصولاً سرد است و بهتر است از لباس های گرم استفاده شود .

آب و هوای کشور اسلوونی  – کشور اسلوونی در فصل زمستان

کشور اسلوونی در فصل زمستان تا حدی سرد است و البته بعضی از مناطق آن با سرمای کمتری گزارش شده است. در فصل زمستان کشور اسلوونی به ندرت شاهد برف خواهد بود و بهترین زمان ممکن برای افرادی می باشد که علاقه ای به برف در فصول سرد سال ندارند، اما وزش بادهای سرد و شرایط سیل آسا در این فصل قطعاً گزارش می شود.

آب و هوای کشور اسلوونی  – بهترین زمان سفر به کشور اسلوونی

کشور اسلوونی دارای جاذبه های گردشگری فراوانی است که با سواحل زیبا و آب های خاطره انگیز بهترین مکان سفر برای گردشگران می باشد. باید در نظر داشت که شرایط جوی این کشور می تواند به طور دوره ای تغییر کند، بنابراین بهترین زمان سفر به اسلوونی را باید به درستی انتخاب کرد.بهترین زمان سفر به اسلوونی،  فصل بهار و تابستان می باشد که دارای آب و هوای بسیار مطلوب و مناسبی است و هر نقطه آن چیزی برای دیدن دارد. البته فصل پاییز کشور اسلوونی خالی از لطف نیست و زیبایی خاص خود را دارد. در صورتی که فردی علاقمند به باران باشد می تواند در فصل زمستان از جاذبه های این کشور دیدن کند و خاطره ای به یاد ماندنی از سفر به این کشور برای خود رقم بزند . میانگین دمای هوای سالانه کشور اسلوونی عموما ۱۸ درجه اعلام شده است .

در مقاله ” اقامت در اسلوونی ” به طور مفصل درباره شرایط اقامت و تابعیت اسلوونی اطلاعات کسب کنید .

آب و هوای کشور اسلوونی

آب و هوای کشور اسلوونی

آب و هوای کشور اسلوونی  – بهترین زمان سفر به کشور اسلوونی از نظر فستیوال ها

در کشور اسلوونی یکسری جشن ها و فستیوال ها رخ می دهد که بازدید از هر کدام خالی از لطف نیست. اگر فردی می خواهد از این فستیوال ها لذت ببرد باید در انتخاب فصل سفر خود کمی دقت کند.به طور کلی فصل های بهار و تابستان بهترین زمان سفر به اسلوونی محسوب می شود.این دو فصل گزینه های بسیار عالی برای افرادی می باشد که می خواهند از مسابقات و همینطور جشن های اسلوونی لذت ببرند. البته بازدید از جشن های اسلوونی می تواند با هزینه های بسیار محدودی همراه باشد.

آب و هوای کشور اسلوونی  – بهترین زمان سفر به کشور اسلوونی از نظر هزینه

اگر فردی قصد دارد سفری ارزان به کشور اسلوونی داشته باشد بهتر است در فصل بهار و تابستان ، به این کشور مهاجرت نکند، زیرا این فصل ها درکشور اسلوونی با هزینه های بسیار بالایی همراه است . به طور کلی فصل پاییز و زمستان از نظر هزینه ، گزینه های بسیار جالبی برای سفر به اسلوونی خواهد بود، زیرا هزینه های برآورد شده برای هتل ها و همچنین هزینه هایی که برای خرید و سوغاتی در نظر گرفته می شود نسبت به سایر فصل های سال با کاهش واضحی همراه است.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
آب و هوای کشور لتونی آب و هوای کشور لتونی

آب و هوای کشور لتونی کشور لتونی ، کشوری اروپایی است که در کنار دریای بالتیک قرار دارد . این ک...

آب و هوای کشور بلژیک آب و هوای کشور بلژیک

آب و هوای کشور بلژیک کشور بلژیک ، کشوری مستقل در اروپای غربی می باشد که از سه جامعه (فنلاندی ...

آب و هوای کشور بلغارستان آب و هوای کشور بلغارستان

آب و هوای کشور بلغارستان کشور بلغارستان ، کشوری زیبا و دیدنی در شرق دریای سیاه است که با کوه...

نظرات کاربران
Call Now Button