همانطور که در مقاله های قبلی توضیح داده شد برای مهاجرت و اقامت در روسیه روش های زیادی وجود دارد. از جمله روش های اخذ اقامت در روسیه ،  تحصیل در روسیه، اخذ ویزای کاری روسیه یا سرمایه گذاری در روسیه ، اخذ اقامت در روسیه از طریق تولد فرزند و اخذ اقامت از طریق ازدواج در روسیه می باشد که در این مقاله به بررسی این روش خواهیم پرداخت.

اخذ اقامت و تابعیت روسیه از طریق ازدواج

گرفتن تابعیت و اقامت از طریق ازدواج در کشور روسیه

اگرفردی با یکی از اتباع یک کشور ازدواج کند به وی تابعیت آن کشور  اعطا می گردد و در این بین در اکثریت کشورهای پیشرفته و مدرن تفاوتی میان مرد و زن نیست. این مساله را قوانین  و نظام حاکم برآن کشور مشخص میکند . برای دریافت و روادید (ویزای) ازدواج روسیه، دستورات خاصی برای خارجیان یا مهاجران و ساکنین دائمی که مایل به ازدواج با  یک زن یا مرد از روسیه هستند،. وجود دارد.

کارت سبز (اقامت دائم قانونی) در روسیه بگیرد ، در این جا برخی اطلاعات مهم حقوقی و عملی برای  ازدواج در روسیه وجود دارد. اطلاعاتی که برای دریافت ویزای ازدواج در روسیه ضرورت دارد و کمک خواهد کرد تا با ازدواج، در روسیه که یکی از راههای مهاجرت به روسیه است، به اقامت دایم دست یافت و تابعیت روسی گرفت

روسیه یکی از کشور های ابر قدرت جهان است و برخلاف چندسال قبل حال یکی از کشور هایی است که از نظر اقتصادی پیشرفت قابل توجی داشته است اگر شما شرکت یا کارخانه و یا روزمه ی خوبی داشته باشید کشور روسیه بطور رایگان به شما تابعیت روسی میدهد و میتوانید به راحتی و قانونی در روسیه روسیه زندگی کنید.

اخذ اقامت و تابعیت روسیه از طریق ازدواج
اخذ اقامت و تابعیت روسیه از طریق ازدواج

بر خلاف آمریکا و یا اروپا، نرخ های مالیاتی در روسیه خیلی کم هستند و درصد ثابتی از مالیات از درآمد کسر می شود هر مرد یا زن خارجی (به جز بعضی از ملیت‌ ها) که با شهروند روسیه ازدواج کند، می‌تواند به ترتیب اقامت موقت (RVP)، اقامت دائم (VNZh) و در نهایت تابعیت روسیه را اخذ کند. ازدواج در دفاتر ثبت ازدواج و تولد و… (ZAGS) مخصوص خارجی‌ ها ثبت می‌شود و فرد باید مدارکی از جمله این مدارک را ارائه کند:

ترجمه شناسنامه و پاسپورت

گواهی تجرد

اخذ اقامت روسیه از طریق ازدواج – انواع ویزای روسیه

قبل از هر چیز باید بدانید چه ویزایی برای سفر شما مناسب است. سفارت روسیه برای مسافرهای ایرانی ویزاهای توریستی چهارده روزه و یک ماهه صادر می‌کند. با این ویزاها شما می‌توانید به همه‌ی شهرهای روسیه سفر کنید.

سفارت روسیه ویزای توریستی چهارده روزه را مطابق رزرو هتل و پرواز مسافر صادر می‌کند. یعنی برای گرفتن ویزای چهارده روزه باید رزرو قطعی هتل برای کل مدت سفر و بلیط رفت و برگشت ارائه کنید. اگر مدت اقامت شما در روسیه کمتر از چهارده روز باشد، ویزای شما برای همان تاریخی که هتل و پرواز خود را رزرو کرده‌اید صادر می‌شود.

برای ویزای یک ماهه‌ی روسیه، باید رزرو قطعی هتل برای دو سوم از زمان سفر (دست‌کم ۲۰ روز) و بلیط رفت و برگشت ارائه کنید.

بعد از صدور ویزای روسیه، تغییر مدت زمان ویزا ممکن نیست. بهتر است پیش از درخواست ویزا، از تاریخ قطعی سفر خود مطمئن شوید.

بعد از ورود به خاک روسیه نمی‌توانید نوع ویزای خود را تغییر دهید. برای تمدید یا تغییر ویزا باید روسیه را ترک کنید و دوباره درخواست ویزا بدهید.

ورود به روسیه حتما باید از مسکو باشد. اما برای خروج می‌توانید از شهرهای دیگر نیز بلیط بگیرید.

اخذ اقامت روسیه از طریق ازدواج

  • کارشناسان و مشاورین ما در شرکت آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای اخذ شهروندی و تابعیت در روسیه را ارایه خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال در زمینه اخد تابعیت از طریق ازدواج در روسیه و چگونگی مهاجرت به روسیه از طریق ازدواج و ارایه خدمات صدور ویزای ازدواج روسیه می توانید با ما در ارتباط باشید.
5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
مهاجرت به گرجستان مهاجرت به گرجستان

مهاجرت به گرجستان دارای روش هایی است که هر کدام شرایط خاص خود را دارند و آگاهی کامل از آنها ...

مهاجرت از طریق ویزای کار مهاجرت از طریق ویزای کار

مهاجرت از طریق ویزای کار و شرایط کار در کشورهای مختلف در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد...

مهاجرت تحصیلی | اعزام دانشجو مهاجرت تحصیلی | اعزام دانشجو

مهاجرت تحصیلی و شرایط تحصیل در خارج از کشور برای دانشجویان بین المللی در این مطلب مورد بررس...

نظرات کاربران
abbas

سلام.گرفتن اقامت در روسیه با سرمایه حدود 180 میلیون امکانپذیر هست؟

سارا جوادی

با سلام جناب آقای عباس ، می توانید برای اقامت تحصیلی روسیه اقدام کنید. پیشنهاد میکنیم برای اطلاعات تکمیلی مقاله تحصیل در روسیه را در وب سایت گروه آتیه آفرینان مطالعه فرمایید.

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button