همانطور که در مقاله های “ مهاجرت کاری ” به بررسی روش های مهاجرت پرداختیم و در مورد “اطلاعات کلی مهاجرت کاری” که یکی از این روش ها، مهاجرت کاری می باشد توضیحات کاملی ارایه دادیم و قول داده بودیم که به بررسی روش ها و قوانین کشورهای مختلف در این زمینه نیز مقاله قرار دهیم یک مقاله مرجع را برای شما دوستان عزیز فراهم کرده ایم.

اخذ ویزای کاری روسیه

مهاجرت کاری روسیه ، اخذ اقامت روسیه از طریق کار ، ویزای کار در روسیه ، سرمایه گذاری در روسیه ، کشور روسیه بزرگترین کشور اروپا و پهناورترین کشور جهان، ازحیث اقتصادی کشوری قوی و ثروتمند در نظر گرفته می شود. کار در روسیه برای تجار مختلف می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. (آشنایی با کشور روسیه)

مهاجرت از طریق کار در روسیه به عنوان یکی از راه های ورود به یک کشور محسوب می شود.

اخذ ویزای کاری روسیه – شرایط کار در روسیه

برطبق قانون جمهوری فدرال روسیه ارگان های رسمی نمی توانند دانشجویان را به صورت رسمی به کار گیرند. این ارگان های دولتی نیاز به نیروهای تمام وقت دارند و معمولا کارمندان خود را از میان افرادی با زمان پاره وقت انتخاب نمی کنند. ولی دانشجویان می توانند راه دیگری برای کار انتخاب کنند و آن کار در بازار آزاد و یک سری کارهای دانشجویی می باشد.
روسیه بازار بسیار گسترده ای از نظر پوشاک ، لوازم منزل و الکترونیک دارد و می توان از طریق کار و با استفاده از کمی خلاقیت درآمد مناسبی را کسب کرد و همیشه اصلی مهم در کسب درآمد وجود دارد، وقتی در کار خود مداومت کنید و با تلاش و صبر ادامه دهید و فردی با استعداد باشید مطمئن باشید به موفقیت خواهید رسید.
مثلا میتوان به کار در سوپر مارکت های بزرگ روسیه اشاره کرد، این سوپر مارکت ها به دلیل داشتن بخش ها و قسمت های زیاد قابلیت این را دارند که به افراد جویای کار اجاره داده شوند و شخص به فروش اجناس خود بپردازد.
این نکته قابل ذکر است که دانشجوی مقطع لیسانس مجوز کار در روسیه در هفته ده ساعت را دارا می باشد، دانشجوی فوق لیسانس مجوز کار در روسیه محدوده ای ۲۰ ساعته و دانشجوی دکترا مجوز کار در روسیه ۳۰ ساعت در هفته را میتواند به کار اختصاص دهد. حقوق این افراد بین ۸ تا ۱۰ دلار به ازای هر ساعت کار می باشد، که شخص می تواند به وسیله آن قستی از مخارج زندگی و شهریه خود را تامین کند.
افرادی که تصمیم دارند بعد از فارغ التحصیل شدن در کشور روسیه مشغول به کار تمام وقت شوند بایستی تسلط کامل بر زبان روسی داشته باشند و از نظر تحصیلی دانشجوی ممتاری باشند، تا بتوانند شغل مناسبی را برای خود انتخاب کنند.

[powerpress url=”https://atiyeafarinan.com/wp-content/uploads/2019/06/مهاجرت-کاری-به-روسیه.mp3″]

در فرهنگ مردم روسیه اگر شغل انتخاب شده ماهیتی غیر اخلاقی نداشته باشد و به شیوه ای صحیح و سالم باشد بسیار پسندیده خواهد بود.

مهاجرت از طریق ویزای کار به روسیه | اخذ ویزای کاری روسیه | مهاجرت به روسیه | اقامت روسیه
مهاجرت از طریق ویزای کار به روسیه | اخذ ویزای کاری روسیه | مهاجرت به روسیه | اقامت روسیه
  • اگر شما هم دنبال مهاجرت و پیدا کردن کار در روسیه هستید، شاید این نکات بتواند در تصمیم‌ گیری به شما کمک کند.
  •   پیدا کردن کار در روسیه، بدون دانستن زبان روسی، عملا غیر ممکن است.
  • سطح درآمد در روسیه پایین است. به طور کلی، اگر با تسلط کامل به زبان روسی و بعد از دو سه سال تلاش و زحمت، ماهی هزار تا هزار و پانصد دلار حقوق بگیرید، از خوش شانس‌ ترین ها هستید. حقوق پایه در مسکو حدود 1500 تا 1800 روبل در ماه می باشد که گاهی برای بعضی تخصص ها به 42 595 روبل هم می رسد .
  • روسیه به اندازه کافی نیروی کار فنی دارد. روسیه ژاپن دهه شصت و هفتاد نیست که لوله کش و بنا و تعمیرکار و سایر شغل ها نیاز داشته باشد. برفرض هم که نیروی خارجی بگیرند، حقوق بسیار ناچیزی پرداخت می کنند.
  • حجم قابل توجهی از نیروی کار در روسیه، شهروندان کشورهای تازه استقلال یافته شوروی سابق، مثل تاجیکستان هستند که از کودکی زبان روسی یادگرفته اند و سطح انتظاراتشان از زندگی به مراتب کمتر از ایرانی‌هاست. بنابراین برای اکثر کارفرماها، حتی ایرانی‌های مقیم روسیه، کارمند تاجیک (که تا حدودی فارسی هم بلد هستند) به کارمند ایرانی ارجحیت دارد.
  • اکثر جوان‌های ایرانی‌ مقیم روسیه، غیر از افرادی که برای خود بیزینس کوچکی راه انداخته اند، در زمینه ترجمه همزمان و راهنمایی تور فعالیت دارند. به عبارت دیگر، فرصت استفاده از تخصص خودشان را ندارند و فقط از زبان روسی استفاده می‌کنند. احتمال این که حتی اگر زبان روسی می‌دانید، در رشته کاری خود مشغول کار بشوید، خیلی پایین است. از همه مهم‌تر این که مشاغل تخصصی (علمی) درآمد خیلی کمی دارند. در این میان، دندانپزشکی به عنوان مثال، شرایط متفاوتی دارد و اگر در این زمینه تحصیلکرده و متخصص باشید، می‌توانید درآمد خوبی داشته باشید.

اخذ ویزای کاری روسیه

به طور کلی مهاجرت به روسیه برای پیدا کردن کار، تصمیم بسیار سخت و پر ریسکی است.

  • اگر به شما پیشنهاد کار خوب با درآمد و مزایای خوب داده شد، در قبال این که مبلغی بدهید تا برایتان ویزا یا جواز کار بگیریم، به احتمال قریب به یقین، کلاهبرداری است. حواستان را جمع کنید.
  • به حرف مردم که «من هستم چاکرتم هستم، تو بیا یه کاریش می‌کنیم» توجه نکنید. هیچکس دلش برای شما نسوخته. هیچکس مجانی برای شما کاری انجام نمی‌دهد. همه دنبال این هستند که پولی از شما بگیریند. مراقب باشید.
  • فرض کنیم که به زبان روسی هم تسلط دارید. اگر پیشنهاد کاری مشخص با شرایط کاری معقول و منطقی ندارید، اگر بیایید روسیه، باید چندین ماه، چه بسا یکی دو سال از جیب هزینه کنید تا آیا کاری پیدا بشود یا نشود.
  • حتی فکر کردن به پناهندگی به روسیه اشتباه هست. جوانی و وقت و سرمایه و آینده خود را خراب نکنید.

کارشناسان ما در شرکت آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای اخذ شهروندی روسیه ، تابعیت و اقامت کاری در روسیه را ارایه خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال در زمینه ویزای کاری روسیه می توانید با ما در ارتباط باشید.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
مهاجرت به گرجستان مهاجرت به گرجستان

مهاجرت به گرجستان دارای روش هایی است که هر کدام شرایط خاص خود را دارند و آگاهی کامل از آنها ...

مهاجرت از طریق ویزای کار مهاجرت از طریق ویزای کار

مهاجرت از طریق ویزای کار و شرایط کار در کشورهای مختلف در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد...

مهاجرت تحصیلی | اعزام دانشجو مهاجرت تحصیلی | اعزام دانشجو

مهاجرت تحصیلی و شرایط تحصیل در خارج از کشور برای دانشجویان بین المللی در این مطلب مورد بررس...

نظرات کاربران
ضیاگل فهیم

سلام میخواستم راجع به ویزای تحصیلی معلومات. بدهید که تحت چی شرایطی وچی سن وباچیقدر هزینه مشود ویزای تحصلی ویا برسیه گریفت

آتیه آفرینان

با سلام. با توجه به رزومه تحصیلیتون و شرایط سنی تون و انتخاب کشور کاملا متفاوت هست. برای اطلاع بیشتر با 02172207 تماس بگیرید.

جویای کار

سلاممن رشته ام مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار هست و برنامه نویسی می کنم. روسی هم به اندازه یک نوآموز میدونم نه زیاد.شهر من کنسولگری روسیه هم دارد.ولی میخواهم بدونم آیا شرایطی برای کار امثال من آنجا هست یا خیر؟ شرایط چجوری هست؟

سارا جوادی

با سلام شما برای پیدا کردن کار در روسیه باید زبان روسیتون در حد پیشرفته باشد. شما باید برای دوره زبان روسی اقدام نماییدو پس از تکمیل زبان به دنبال کار باشید.

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button