همانطور که در مقاله های “حقوق مهاجرت” به بررسی روش های مهاجرت پرداختیم و در مورد “اخذ تابعیت و اقامت از طریق تولد فرزند” که یکی از روش های مهاجرت می باشد توضیحات کاملی ارائه دادیم و قول داده بودیم که به بررسی روش ها و قوانین کشورهای مختلف در این زمینه نیز مقاله قرار دهیم، یک مقاله مرجع و کامل را برای شما دوستان عزیز فراهم کرده ایم.

اخذ اقامت قبرس از طریق تولد

در مقاله “اخذ اقامت در قبرس از طریق تولد فرزند” که کارشناسان گروه آتیه آفرینان ایرانیان برای شما هموطنان عزیز گردآوری و در اختیارتان قرار داده شده است، می توانید کلیه اطلاعات، شرایط و سوالات مربوط به اخذ تابعیت کشور قبرس از طریق تولد ،  را به صورت کامل کسب کرده و آگاهی کامل در زمینه اخذ اقامت در قبرس از طریق تولد فرزند را داشته باشید .

اخذ تابعیت از طریق تولد به قبرس

کشور قبرس دارای یک ملت منحصر به فرد می باشد. با توجه به موقعیت جغرافیایی قبرس که بین سه قاره قرار گرفته است، قسمت شمالی این جزیره تحت قوانین کشور ترکیه می باشد؛ اما مابقی مناطق قبرس قوانین و مقررات خاص خود را دار هستند. مقررات تابعیت و اقامت در قبرس براساس قانون اساسی مصوب سال 1967 میلادی می باشد. تابعیت از طریق تولد غیر ارادی و تحمیلی است. این تابعیت که به عنوان اساسی ترین راه تابعیت شناخته شده است با تولد فرد شروع شده و در زمان زندگی ادامه می یابد و از دو شیوه خاک یا خون بدست می آید. بدین صورت هرگاه طفلی از پدر قبرسی در هر کجای دنیا متولد بشود تبعه قبرس محسوب خواهد شد و در صورتی که طفلی در خاک قبرس از مادر قبرسی بدنیا آید و پدر وی نامعلوم یا بدون تابعیت باشد ممکن است برای جلوگیری از بی تابعیت شدن طفل، تابعیت و اقامت در قبرس به وی اعطا شود.

در نتیجه کشور قبرس هم مشابه با حوزه اروپا قانون خون رو قبول کرده و فقط در صورتی که فرزند از پدر یا مادر تبعه قبرس به دنیا آمده باشد به او اقامت و تابعیت قبرس را می دهد.

اخذ تابعیت از طریق تولد در کشور قبرس | اخذ اقامت قبرس از طریق تول | اخذ تابعیت از طریق تولد به قبرس
اخذ تابعیت از طریق تولد در کشور قبرس | اخذ اقامت قبرس از طریق تول | اخذ تابعیت از طریق تولد به قبرس

می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از کشور قبرس مقاله “آشنایی با کشو قبرس” را مطالعه بفرمائید.

کارشناسان ما در شرکت آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای اخذ شهروندی و دو پاسپورت گرفتن برای فرزندتان در کشور قبرس و روش های اخذ اقامت در قبرس از طریق تولد فرزند را ارایه خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ اقامت در قبرس از طریق تولد فرزند می توانید با کارشناسان شرکت آتیه آفرینان ایرانیان در ارتباط باشید.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
مهاجرت به گرجستان مهاجرت به گرجستان

مهاجرت به گرجستان دارای روش هایی است که هر کدام شرایط خاص خود را دارند و آگاهی کامل از آنها ...

مهاجرت از طریق ویزای کار مهاجرت از طریق ویزای کار

مهاجرت از طریق ویزای کار و شرایط کار در کشورهای مختلف در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد...

مهاجرت تحصیلی | اعزام دانشجو مهاجرت تحصیلی | اعزام دانشجو

مهاجرت تحصیلی و شرایط تحصیل در خارج از کشور برای دانشجویان بین المللی در این مطلب مورد بررس...

نظرات کاربران
مرادی

مریم

سارا جوادی

با سلام دوست عزیز ، قصد اقدام برای چه ویزایی دارید؟

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button