همانطور که در مقاله های قبلی توضیح داده شد برای مهاجرت و اقامت در سوئیس روش های زیادی وجود دارد. از جمله روش های اخذ اقامت در سوئیس ،  تحصیل در سوئیس، اخذ ویزای کاری سوئیس یا سرمایه گذاری در سوئیس ، اخذ اقامت در سوئیس از طریق تولد فرزند و اخذ اقامت از طریق ازدواج در سوئیس می باشد که در این مقاله به بررسی این روش خواهیم پرداخت.

اخذ تابعیت سوئیس از طریق ازدواج

اگر یک شخص خارجی با یکی از اتباع کشور سوئیس (Switzerland) ازدواج نماید , فرد مقیم سوئیس می تواند همسر و فرزندان خود را به کشور سوئیس منتقل کند , به شرط اینکه توانایی تامین مالی و درآمد به اندازه کافی داشته باشد و  همچنین قادر به تامین خانه به اندازه مناسب برای زندگی زوجین و در حد استاندارد زندگی خود ، زمان ورود و عزيمت همسر به  سوئیس  داشته باشند. سن قانونی ازدواج برای پسران ۱۷ سال و برای دختران ۱۶ سال به بالا هست البته این سن برای افراد در کشورهای مختلف متفاوت می باشد. اما در حالت کلی این سن میانگین جهانی را نشان می دهد. دیگر شرایط کشور سوئیس این می باشد که هیچکدام از زوجین با فرد دیگری ازدواج نکرده باشند و این ازدواج به عنوان اولین ازدواج زوجین می باشد.

مهاجرت به سوئیس از طریق ازدواج | اخذ تابعیت سوئیس از طریق ازدواج | آشنایی با کشور سوئیس
مهاجرت به سوئیس از طریق ازدواج | اخذ تابعیت سوئیس از طریق ازدواج | آشنایی با کشور سوئیس

بعد از تهیه مدارک مورد نیاز ، فرد باید آن ها را به قسمت کنسولی سفارت سوئیس تحویل داده تا مقدمات حضور همسر وی در سوئیس فراهم شود . پس از اینکه مصاحبه در سفارت سوئیس از متقاضیان ازدواج با یکدیگر انجام گردید و رابطه فی مابین آنها جهت ازدواج اثبات گردید آنگاه ویزای سوئیس به مدت دو سال ، به زوجین ارائه خواهد گردید این نوع ویزا مانند سایر روش های اقامت و تابعیت از مزایای بسیاری برخوردار است.

از جمله این مزایا اگر فرد ۳ سال با فردی که تابعیت سوئیسی دارد ازدواج کند و به مدت ۵ سال در این کشور اقامت داشته باشند ، زوجین می توانند درخواست اقامت دائم را نیز نمایند و نسبت به اخذ اقامت دائم کشور سوئیس اقدام کنند..

همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مهاجرت مقاله های ” حقوق مهاجرت ” و ” آشنایی با کشور سوئیس” را مطالعه بفرمائید.

کارشناسان و مشاورین ما در شرکت آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای اخذ شهروندی و تابعیت در سوئیس را ارایه خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال در زمینه اخد تابعیت از طریق ازدواج در سوئیس و چگونگی مهاجرت به سوئیس از طریق ازدواج و ارایه خدمات صدور ویزای ازدواج سوئیس می توانید با ما در ارتباط باشید.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
مهاجرت به گرجستان مهاجرت به گرجستان

مهاجرت به گرجستان دارای روش هایی است که هر کدام شرایط خاص خود را دارند و آگاهی کامل از آنها ...

مهاجرت از طریق ویزای کار مهاجرت از طریق ویزای کار

مهاجرت از طریق ویزای کار و شرایط کار در کشورهای مختلف در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد...

مهاجرت تحصیلی | اعزام دانشجو مهاجرت تحصیلی | اعزام دانشجو

مهاجرت تحصیلی و شرایط تحصیل در خارج از کشور برای دانشجویان بین المللی در این مطلب مورد بررس...

نظرات کاربران
Call Now Button